Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2627
Title: Інтернет-маркетинг як елемент розвитку комунікаційної політики підприємства (на базі матеріалів ТОВ «Авіакомпанія «Sky Up»)
Authors: Данильченко, Єлизавета Артемівна
Danylchenko, Yelyzaveta
Keywords: інтернет-маркетинг
комунікаційна політика підприємства
просування товарів
онлайн-реклами
соціальні мережі
залучення нових споживачів
стимулювання зростання обсягів продажів
«Авіакомпанія «SkyUp»
SMM-маркетинг
live-відеомаркетинг
Issue Date: 2025
Publisher: Кропивницький: УДЛА
Citation: Данильченко, Єлизавета Артемівна. Інтернет-маркетинг як елемент розвитку комунікаційної політики підприємства (на базі матеріалів ТОВ «Авіакомпанія «Sky Up») [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень» / Єлизавета Артемівна Данильченко ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 96 с.
Abstract: Досліджено теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингу як елементу розвитку комунікаційної політики підприємства та встановлено, що інтернет-маркетинг (Digital Marketing) – це сукупність підходів, стратегій і цифрових інструментів, що використовуються для просування товарів або послуг через електронні канали, передусім через Інтернет. Він включає в себе різні форми онлайн-реклами, роботу з контентом, комунікацію із цільовою аудиторією через соціальні мережі та інші платформи. Основні цілі цього виду маркетингу включають залучення нових споживачів, підвищення трафіку на сайтах компаній та стимулювання зростання обсягів продажів.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2627
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylchenko internet-marketyng.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.