Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанильченко, Єлизавета Артемівна-
dc.contributor.authorDanylchenko, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2025-07-29T07:58:19Z-
dc.date.available2025-07-29T07:58:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДанильченко, Єлизавета Артемівна. Інтернет-маркетинг як елемент розвитку комунікаційної політики підприємства (на базі матеріалів ТОВ «Авіакомпанія «Sky Up») [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень» / Єлизавета Артемівна Данильченко ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2627-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингу як елементу розвитку комунікаційної політики підприємства та встановлено, що інтернет-маркетинг (Digital Marketing) – це сукупність підходів, стратегій і цифрових інструментів, що використовуються для просування товарів або послуг через електронні канали, передусім через Інтернет. Він включає в себе різні форми онлайн-реклами, роботу з контентом, комунікацію із цільовою аудиторією через соціальні мережі та інші платформи. Основні цілі цього виду маркетингу включають залучення нових споживачів, підвищення трафіку на сайтах компаній та стимулювання зростання обсягів продажів.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна політика підприємстваen_US
dc.subjectпросування товарівen_US
dc.subjectонлайн-рекламиen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectзалучення нових споживачівen_US
dc.subjectстимулювання зростання обсягів продажівen_US
dc.subject«Авіакомпанія «SkyUp»en_US
dc.subjectSMM-маркетингen_US
dc.subjectlive-відеомаркетингen_US
dc.titleІнтернет-маркетинг як елемент розвитку комунікаційної політики підприємства (на базі матеріалів ТОВ «Авіакомпанія «Sky Up»)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylchenko internet-marketyng.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.