Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2620
Title: Вдосконалення бренд-менеджменту авіакомпанії SkyUp
Other Titles: Improvement of brand management of the airline SkyUp
Authors: Непорожня, Поліна Олексіївна
Neporozhnia, Polina
Keywords: бренд
бренд-менеджмент
авіаційна галузь
маркетингова
стратегія
лояльність
SkyUp
brand
brand management
aviation industry
marketing strategy
loyalty
SkyUp
Issue Date: 2025
Publisher: Кропивницький: УДЛА
Citation: Непорожня, Поліна Олексіївна. Вдосконалення бренд-менеджменту авіакомпанії SkyUp [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень» / Поліна Олексіївна Непорожня ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 74 с.
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні аспекти бренд-менеджменту та його значення для підвищення конкурентоспроможності підприємства в авіаційній галузі. Проаналізовано діяльність авіакомпанії SkyUp, зокрема її фінансово-господарські показники, іміджеву політику та рівень впізнаваності бренду. Оцінено ефективність чинного бренд-менеджменту та виявлено ключові проблеми. Запропоновано шляхи вдосконалення системи бренд-менеджменту SkyUp, зокрема шляхом реалізації програми посилення позиціонування бренду на міжнародному ринку, підвищення активності в програмі лояльності та зміцнення емоційного зв’язку з клієнтами. The paper examines the theoretical foundations of brand management and its importance for enhancing the competitiveness of enterprises in the aviation industry. The activity of SkyUp airline is analyzed, including its financial performance, brand image policy, and brand awareness level. The effectiveness of the current brand management system is assessed, and key issues are identified. Ways to improve SkyUp’s brand management are proposed, particularly through the implementation of a program to strengthen brand positioning in the international market, increase customer loyalty program engagement, and deepen the emotional connection with clients.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2620
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neporozhnia Vdoskonalennya brend-men .pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.