Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНепорожня, Поліна Олексіївна-
dc.contributor.authorNeporozhnia, Polina-
dc.date.accessioned2025-07-29T06:24:20Z-
dc.date.available2025-07-29T06:24:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНепорожня, Поліна Олексіївна. Вдосконалення бренд-менеджменту авіакомпанії SkyUp [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень» / Поліна Олексіївна Непорожня ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 74 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2620-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти бренд-менеджменту та його значення для підвищення конкурентоспроможності підприємства в авіаційній галузі. Проаналізовано діяльність авіакомпанії SkyUp, зокрема її фінансово-господарські показники, іміджеву політику та рівень впізнаваності бренду. Оцінено ефективність чинного бренд-менеджменту та виявлено ключові проблеми. Запропоновано шляхи вдосконалення системи бренд-менеджменту SkyUp, зокрема шляхом реалізації програми посилення позиціонування бренду на міжнародному ринку, підвищення активності в програмі лояльності та зміцнення емоційного зв’язку з клієнтами. The paper examines the theoretical foundations of brand management and its importance for enhancing the competitiveness of enterprises in the aviation industry. The activity of SkyUp airline is analyzed, including its financial performance, brand image policy, and brand awareness level. The effectiveness of the current brand management system is assessed, and key issues are identified. Ways to improve SkyUp’s brand management are proposed, particularly through the implementation of a program to strengthen brand positioning in the international market, increase customer loyalty program engagement, and deepen the emotional connection with clients.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectавіаційна галузьen_US
dc.subjectмаркетинговаen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectSkyUpen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectaviation industryen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectSkyUpen_US
dc.titleВдосконалення бренд-менеджменту авіакомпанії SkyUpen_US
dc.title.alternativeImprovement of brand management of the airline SkyUpen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neporozhnia Vdoskonalennya brend-men .pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.