Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтавертій, Анастасія Станіславівна-
dc.contributor.authorStavertii, Anastasia-
dc.date.accessioned2025-05-29T08:54:12Z-
dc.date.available2025-05-29T08:54:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтавертій, Анастасія Станіславівна. Розробка віртуального навчального середовища для тренування навичок командної взаємодії диспетчерів управління повітряним рухом [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» / Анастасія Станіславівна Ставертій ; Українська державна льотна академія . – Кропивницький, 2025. – 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2562-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні засади та практичні аспекти розробки адаптивного віртуального навчального середовища для формування навичок командної взаємодії авіадиспетчерів. Проаналізовано сучасний стан підготовки диспетчерів УПР та можливості застосування інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення її ефективності. Обґрунтовано концептуальні засади побудови віртуального навчального середовища на основі принципів системної інтеграції, динамічної адаптації та проактивного забезпечення безпеки польотів. Розроблено мультиагентну модель CRAFT та структуру адаптивного віртуального середовища, що забезпечує комплексний розвиток індивідуальних навичок та командної компетентності авіадиспетчерів через персоналізовані навчальні сценарії та моніторинг ефективності навчальної діяльності. The research investigates theoretical foundations and practical aspects of developing an adaptive virtual learning environment for forming air traffic controllers' team interaction skills. The current state of ATC training and opportunities for implementing innovative information and communication technologies to enhance its effectiveness are analyzed. The conceptual framework for building a virtual learning environment based on principles of system integration, dynamic adaptation, and proactive flight safety assurance is substantiated. The CRAFT multi-agent model and structure of the adaptive virtual environment have been developed, providing comprehensive development of individual skills and team competency of air traffic controllers through personalized l earning scenarios and monitoring the effectiveness of training.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectавіадиспетчерen_US
dc.subjectвіртуальне навчальне середовищеen_US
dc.subjectкомандна взаємодіяen_US
dc.subjectадаптивне навчанняen_US
dc.subjectмультиагентна системаen_US
dc.subjectпрофесійнаen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectбезпека польотівen_US
dc.subjectair traffic controlleren_US
dc.subjectvirtual learning environmenten_US
dc.subjectteam interactionen_US
dc.subjectadaptive learningen_US
dc.subjectmulti-agent systemen_US
dc.subjectprofessional trainingen_US
dc.subjectflight safetyen_US
dc.titleРозробка віртуального навчального середовища для тренування навичок командної взаємодії диспетчерів управління повітряним рухомen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a Virtual Learning Environment for Training Team Interaction Skills of Air Traffic Controllersen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Авіаційний транспорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stavertii_Rozrobka virtualnogo seredovyshcha.pdf954.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.