Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПівень, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorЧередниченко, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorPiven, Victoria-
dc.contributor.authorCherednychenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:45:53Z-
dc.date.available2025-05-14T10:45:53Z-
dc.date.issued2022-11-23-
dc.identifier.citationПівень, Вікторія Василівна. Розвиток професійної комунікативної компетентності у майбутніх пілотів / Вікторія Василівна Півень, Наталія Григорівна Чередниченко // Науковий вісник Льотної академії. Серія : педагогічні науки : збірник наукових праць. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2022. – Вип. 12. – С. 152-157.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2547-
dc.description.abstractУ статті розглянуто необхідність застосування міждисциплінарного підходу до навчання англійської мови у вищих авіаційних навчальних закладах, де знання англійської мови стають не самоціллю навчального процесу, а засобом навчання, формування та розвитку професійної компетентності майбутнього авіаційного спеціаліста. Освоєння алгоритмів вирішення виробничого завдання засобами іноземної мови є невід’ємним і системоутворюючим чинником процесу формування професійних компетенцій на всіх етапах навчання як в умовах вирішення одного завдання, так і в умовах освітнього процесу, де дисципліни, що вивчаються, пов’язані з єдиною освітньою метою формування компетенцій. Процес формування загальнокультурних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста в освітньому процесі авіаційного закладу вищої освіти має низку важливих особливостей, регламентованих Міжнародною організацією цивільної авіації (ICAO). Компетентності, які формуються у майбутніх авіаційних спеціалістів під час освітньої діяльності, представлені в робочих навчальних планах різних дисциплін, при цьому вони гармонійно відображені і в програмах кафедри іноземних мов, що підкреслює їх тісний міждисциплінарний зв’язок та актуалізує використання іншомовної комунікації як компетентності авіаційного фахівця. Показано, що успішність формування професійних компетенцій зумовлена оперативністю використання англомовної комунікації на рівні соціально-професійних смислів як засіб вирішення соціально-професійних завдань, що моделюються в освітньому процесі авіаційного закладу вищої освіти. The article concerns the need for up-to-days approaches in teaching English in higher aviation educational establishments, where knowledge of the English language becomes not the purpose in itself of the educational process, and a means of training, forming and developing the professional competence of future pilots.en_US
dc.language.isoenglishen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectіншомовна комунікаціяen_US
dc.subjectзв’язок «земля–повітря»en_US
dc.subjectпрофесійна діяльність пілотівen_US
dc.subjectтипове завдання професійної праціen_US
dc.subjectcompetence-based approachen_US
dc.subjectair-ground communicationen_US
dc.subjectcross-disciplinary communicationen_US
dc.subjectprofessional activityen_US
dc.subjectstandard task of professional trainingen_US
dc.titleРозвиток професійної комунікативної компетентності у майбутніх пілотівen_US
dc.title.alternativeProfessional Competence Development of Future Pilots in Air Communicationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.typeBooken_US
dc.typeBook chapteren_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piven Cherednychenko Professional competence.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.