Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2530
Title: | Use of active and interactive methods in foreign language teaching in non-linguistic higher educational establishments |
Other Titles: | Використання активних та інтерактивних методів у процесі навчання іноземної мови у немовному ЗВО |
Authors: | Kovalova, Inna Martynenko, Nadiia Tsarova, Liudmyla Ковальова, Інна Валеріївна Мартиненко, Надія Олександрівна Царьова, Людмила Василівна |
Keywords: | active method systematic and practical active learning methods interactive method problem-based learning electronic information and educational environment активні методи системно-практичні методи навчання інтерактивні методи проблемне навчання електронне інформаційно-освітнє середовище |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Кропивницький: ЛА НАУ |
Citation: | Kovalova, Inna. Use of active and interactive methods in foreign language teaching in non-linguistic higher educational establishments / Inna Kovalova, Nadiia Martynenko, Liudmyla Tsarova // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол. ред. О. І. Москаленко. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – Випуск 13. – С. 212-217. DOI: 0.33251/2522-1477-2023-13-212-217 |
Abstract: | The article outlines the main active and interactive methods used in the process of learning a foreign language in non-linguistic higher education institutions. It is considered the main approaches to the problems of formation of communication skills and abilities in a foreign language. The competencies that are successfully used in the process of implementing methods of the communicative system-activity approach to learning, problem-based learning methods, game technologies, and learning in an electronic information and educational environment are specified. У статті окреслено основні активні та інтерактивні методи, що використовуються в процесі вивчення іноземної мови у немовних закладах вищої освіти. Розглянуто основні підходи до проблем формування уміння і навичок здійснювати комунікацію іноземною мовою. Зазначено компетенції, що успішно використовуються у процесі впровадження методів комунікативного системно-діяльнісного підходу навчання, методи проблемного навчання, ігрові технології, а також навчання в електронному інформаційно-освітньому середовищі. Опрацьовано педагогічні та психологічні джерела щодо проблем вивчення іноземної мови у не профільних навчальних закладах вищої освіти, що сприяло вирішенню питання шляхів та прийомів формування компонентів мотиваційної сфери навчання у процесі вивчення іноземної мови. Вивчено новий, дуже ефективний інструмент комплексної мотивації вивчення іноземних мов – використання мультимедіа технологій. Таким чином, ми дійшли висновку, що використання активних та інтерактивних методів у викладанні іноземної мови дозволяє значно збільшити час мовної практики на заняттях для кожного здобувача освіти, досягти належного засвоєння матеріалу усіма членами групи, вирішити різні виховні та розвиваючі задачі. Використання цих методів спонукає викладача до постійної творчості, самовдосконалення, професійного та особистого росту і розвитку. У процесі ознайомлення з тим чи іншим інтерактивним методом, педагог стає організатором самостійної, навчально-пізнавальної, комунікативної, творчої діяльності студентів; у нього з’являються можливості для вдосконалення процесу навчання, розвитку комунікативної компетенції здобувачів освіти та цілісного розвитку їх особистості. Отже, використання у процесі вивчення іноземної мови технології інтерактивного навчання є необхідною умовою оптимального розвитку як викладача, так і майбутнього фахівця. |
URI: | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2530 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovalova_Use of Active.pdf | 972.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.