Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2442
Title: Особливості неймінгу в ресторанному бізнесі
Authors: Щоголєва, Інна Валентинівна
Молочко, С. Ю.
Shchoholieva, Inna
Molochko, S. Yu.
Keywords: ресторанний бізнес
концепція ресторану
неймінг
технологія неймінгу
restaurant business
restaurant concept
naming
naming technology
Issue Date: 12-Apr-2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Молочко, С. Ю. Особливості неймінгу в ресторанному бізнесі / С. Ю. Молочко, І. В. Щоголєва // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький, 12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 221-223.
Abstract: Розглянуто особливості неймінгу в ресторанному бізнесі. Назва ресторану може вплинути на його успішність, тому дуже важливо обрати правильне ім‘я. Peculiarities of naming in the restaurant business are considered. The name of the restaurant can affect its success, so it is very important to choose the right name.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2442
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Molochko Shchoholeva Osoblyvosti neiminhu.pdf6.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.