Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТернавська, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorДанилко, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorРадул, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorTernavska, Tetіana-
dc.contributor.authorDanylko, Oksana-
dc.contributor.authorRadul, Serhii-
dc.date.accessioned2024-11-01T08:35:27Z-
dc.date.available2024-11-01T08:35:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationTernavska, Tetіana. Theoretical Analysis of Educational and Professional Motivation of Future Aviation Specialists (Теоретичний аналіз навчально-професійної мотивації майбутніх фахівців авіаційного профілю) / Tetіana Ternavska, Oksana Danylko, Serhii Radul // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : педагогічні науки : збірник наукових праць. – Глухів, 2023. – Вип. 1(51). – С. 141-150. DOI: 10.31376/2410-0897-2023-1-en_US
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1ORZ46TFVeccCRvIuEI42Nfo6o56xa4TU/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2391-
dc.description.abstractПроаналізовано види навчально-професійної мотивації, які поділяються на: пізнавальну, досягнення, саморозвитку, комунікативну, емоційну та зовнішню. Відповідно до виду навчально-професійної мотивації визначається стиль інтелектуальної поведінки особистості, мета, процес і кінцевий результат будь-якої пізнавальної діяльності. Узагальнено рівні мотивації здобувачів вищої освіти, а саме: негативного ставлення до науково-педагогічного / педагогічного працівника; нейтрального ставлення до здобування освіти; позитивного, але аморфного, ситуативного ставлення до навчання; позитивного ставлення до процесу здобуття освіти; активного, творчого ставлення до пізнавальної діяльності; особистісного, відповідального, активного ставлення до навчання. Розкрито значення критеріїв чинників та стимулів формування мотивації: змісту; досягнення; особистого результату; значущості; особистої участі; визнання; інформації; розвитку; справедливого розподілу навантаження; задоволення від роботи. Сформовано та теоретично обґрунтовано основні позиції мотиваційного аспекту ефективної профорієнтації майбутніх здобувачів вищих навчальних закладів та теоретичної моделі формування навчально-професійної мотивації майбутніх фахівців авіаційного профілю, які мають практичне значення для уникнення проблем, пов'язаних із сучасним напливом енергійної, багатоперспективної молоді на факультети престижних інтелектуальних професій (спеціальностей), в той час як відчувається потреба в кадрах прикладних спеціальностей. The article presents a theoretical analysis of the educational and professional motivation of future aviation professionals. The motivation of professional cognitive activity of cadets/students is outlined as a key factor for learning and independent choice of profession, the field of activity and self-realization, and identification of conscious motivation for mastering regulatory priority disciplines. The aim of this research is the theoretical analysis of the educational and professional motivation of future aviation specialists. The analyses of references, and theoretical research methods, which are based on the analysis of scientific and methodical literature on the problems of the educational and professional motivation formation process of future aviation specialists, were used as research methods. The levels of motivation are summarized. The meaning of the criteria of the factors of its formation is disclosed. The cardinal positions of the motivational aspect of effective educational and professional activity of future aviation specialists were formed and theoretically substantiated. These positions are of practical importance in order to avoid the problems associated with the current influx of energetic, promising young people to the faculties of prestigious intellectual professions (specialities), while there is a great need for personnel in aviation speci alities.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherГлухів : ГНПУ ім. Олександра Довженкаen_US
dc.subjectнавчально-професійна мотиваціяen_US
dc.subjectрівні мотиваціїen_US
dc.subjectкритерії мотиваціїen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectфахівці авіаційного профілюen_US
dc.subjecteducational and professional motivationen_US
dc.subjectmotivationl levelsen_US
dc.subjectmotivation criteriaen_US
dc.subjectcadet / studenten_US
dc.subjectaviation specialistsen_US
dc.titleTheoretical Analysis of Educational and Professional Motivation of Future Aviation Specialistsen_US
dc.title.alternativeТеоретичний аналіз навчально-професійної мотивації майбутніх фахівців авіаційного профілюen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ternavska Danylko Radul Theoretical analysis.pdf882.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.