Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1968
Title: Маркетинговий підхід сегментації авіатранспортними підприємствами
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Sereda, Natalia
Keywords: маркетингове управління
маркетинговий підхід
авіаційний транспорт
Issue Date: 2022
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Середа, Н. М. Маркетинговий підхід сегментації авіатранспортними підприємствами / Н. М. Середа // Економіко-правові дискусії : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів та науковців (м. Кропивницький, 30 квітня 2022 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2022. – С. 164-166.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1968
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda Marketyngovyi pidhid.pdf738.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.