Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorSereda, Natalia-
dc.date.accessioned2023-06-13T10:52:40Z-
dc.date.available2023-06-13T10:52:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСереда, Н. М. Маркетинговий підхід сегментації авіатранспортними підприємствами / Н. М. Середа // Економіко-правові дискусії : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів та науковців (м. Кропивницький, 30 квітня 2022 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2022. – С. 164-166.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1968-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectмаркетинговий підхідen_US
dc.subjectавіаційний транспортen_US
dc.titleМаркетинговий підхід сегментації авіатранспортними підприємствамиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda Marketyngovyi pidhid.pdf738.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.