Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1859
Title: Сучасні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства туристичної галузі в умовах зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Залевський, Анатолій Васильович
Скібіцька, А. О.
Zalevskyi, Anatolii
Skibitska, A.
Keywords: маркетинговий потенціал туристичного підприємства
діагностування діяльності
прогнозування ринку
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу турпідприємства
стратегічні цілі
структурні елементи
конкурентоспроможність турпослуг
методи бенчмаркінгу
рівень маркетингової маневреності
зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД)
Issue Date: 18-Nov-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Залевський, А. В. Сучасні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства туристичної галузі в умовах зовнішньоекономічної діяльності / А. В. Залевський, А. О. Скібіцька // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 293-294.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1859
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Suchasni.pdf387.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.