Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалевський, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorСкібіцька, А. О.-
dc.contributor.authorZalevskyi, Anatolii-
dc.contributor.authorSkibitska, A.-
dc.date.accessioned2023-03-28T10:11:37Z-
dc.date.available2023-03-28T10:11:37Z-
dc.date.issued2020-11-18-
dc.identifier.citationЗалевський, А. В. Сучасні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства туристичної галузі в умовах зовнішньоекономічної діяльності / А. В. Залевський, А. О. Скібіцька // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 293-294.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1859-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціал туристичного підприємстваen_US
dc.subjectдіагностування діяльностіen_US
dc.subjectпрогнозування ринкуen_US
dc.subjectуправління маркетинговим потенціаломen_US
dc.subjectструктура маркетингового потенціалу турпідприємстваen_US
dc.subjectстратегічні ціліen_US
dc.subjectструктурні елементиen_US
dc.subjectконкурентоспроможність турпослугen_US
dc.subjectметоди бенчмаркінгуen_US
dc.subjectрівень маркетингової маневреностіen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД)en_US
dc.titleСучасні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства туристичної галузі в умовах зовнішньоекономічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Suchasni.pdf387.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.