Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1858
Title: Стратегія маркетингу підприємства як визначальний фактор його розвитку
Authors: Залевський, Анатолій Васильович
Рахматулліна, А. Є.
Zalevskyi, Anatolii
Rakhmatullina, A.
Keywords: маркетингова стратегія
маркетингові заходи
стратегія маркетингу
інструменти реалізації маркетингових заходів
стратегічні концепції
рівні маркетингової стратегії
Issue Date: 18-Nov-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Залевський, А. В. Стратегія маркетингу підприємства як визначальний фактор його розвитку / А. В. Залевський, А. Є. Рахматулліна // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 292.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1858
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Strategiia.pdf382.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.