Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалевський, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorРахматулліна, А. Є.-
dc.contributor.authorZalevskyi, Anatolii-
dc.contributor.authorRakhmatullina, A.-
dc.date.accessioned2023-03-27T19:29:37Z-
dc.date.available2023-03-27T19:29:37Z-
dc.date.issued2020-11-18-
dc.identifier.citationЗалевський, А. В. Стратегія маркетингу підприємства як визначальний фактор його розвитку / А. В. Залевський, А. Є. Рахматулліна // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 292.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1858-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectстратегія маркетингуen_US
dc.subjectінструменти реалізації маркетингових заходівen_US
dc.subjectстратегічні концепціїen_US
dc.subjectрівні маркетингової стратегіїen_US
dc.titleСтратегія маркетингу підприємства як визначальний фактор його розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Strategiia.pdf382.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.