Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1835
Title: Формування комплексу маркетингу підприємства на зовнішніх ринках
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Нікіфоров, В.
Sereda, Nataliia
Nikiforov, V.
Keywords: маркетингова стратегія
зовнішній ринок
глобальна економіка
міжнародний маркетинг
методи маркетингу
маркетингове забезпечення діяльності підприємства
модель реалізації маркетингової товарної політики
Issue Date: 18-Nov-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Середа, Н. М. Формування комплексу маркетингу підприємства на зовнішніх ринках / Н. М. Середа, В. Нікіфоров // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). – Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. – С. 222-223.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1835
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_Formuvannia kompleksu.pdf539.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.