Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1835
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorНікіфоров, В.-
dc.contributor.authorSereda, Nataliia-
dc.contributor.authorNikiforov, V.-
dc.date.accessioned2023-02-25T17:49:30Z-
dc.date.available2023-02-25T17:49:30Z-
dc.date.issued2020-11-18-
dc.identifier.citationСереда, Н. М. Формування комплексу маркетингу підприємства на зовнішніх ринках / Н. М. Середа, В. Нікіфоров // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). – Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. – С. 222-223.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1835-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectглобальна економікаen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectметоди маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингове забезпечення діяльності підприємстваen_US
dc.subjectмодель реалізації маркетингової товарної політикиen_US
dc.titleФормування комплексу маркетингу підприємства на зовнішніх ринкахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_Formuvannia kompleksu.pdf539.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.