Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1831
Title: Впровадження типу маркетингу підприємства в умовах міжнародного ринку
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Кіясь, П.
Keywords: маркетинг
міжнародний маркетинг
критерії типізації маркетингу
форми міжнародного маркетингу
Issue Date: 18-Nov-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Середа, Н. М. Впровадження типу маркетингу підприємства в умовах міжнародного ринку / Н. М. Середа, П. Кіясь // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). – Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. – С. 215-216.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1831
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_Vprovadjennia typu.pdf386.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.