Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorКіясь, П.-
dc.date.accessioned2023-02-24T16:42:38Z-
dc.date.available2023-02-24T16:42:38Z-
dc.date.issued2020-11-18-
dc.identifier.citationСереда, Н. М. Впровадження типу маркетингу підприємства в умовах міжнародного ринку / Н. М. Середа, П. Кіясь // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). – Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. – С. 215-216.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1831-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectкритерії типізації маркетингуen_US
dc.subjectформи міжнародного маркетингуen_US
dc.titleВпровадження типу маркетингу підприємства в умовах міжнародного ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_Vprovadjennia typu.pdf386.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.