Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Плачинда, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Желєзнова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:35:40Z | - |
dc.date.available | 2021-11-19T12:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Плачинда, Т. Здоров’язбережувальна компетентність вчителів основної школи / Т. Плачинда, Т. Желєзнова // Актуальні проблеми вищої професійної освіти : збірник наукових праць / за загальною редакцією Л. В. Барановської. - К. : НАУ, 2021. - С. 63-64. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1381 | - |
dc.description.abstract | The article emphasizes the need of health-preserving competence development of primary school teachers’. It is said about the need of a model for the development of this competence, which will make it possible to understand what exactly needs to be developed, to compare it with what has already been formed. It is proposed a theoretical model of health-preserving competence development of primary school teachers’ in the system of postgraduate education, which consists of certain stages: target, conceptual, organizational activity, diagnostic. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Київ: НАУ | en_US |
dc.subject | навички здоров’язбереження | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність вчителів | en_US |
dc.subject | вчитель основної школи | en_US |
dc.subject | професійні якості вчителів | en_US |
dc.title | Здоров’язбережувальна компетентність вчителів основної школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Plachynda_osnovna.pdf | 744.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.