Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1205
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловенський, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorHolovenskyi, V. V.-
dc.contributor.authorГоловенский, В. В.-
dc.date.accessioned2021-06-11T09:39:49Z-
dc.date.available2021-06-11T09:39:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГоловенський, В. В. Метод підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.22.13 "Навігація та управління рухом" / Головенський Володимир Васильович ; Льотна академія Національного авіаційного університету. - Кропивницький, 2019. - 23 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1205-
dc.description.abstractГоловенський В.В. Метод підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовах. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.13 – Навігація та управління рухом. – Льотна академія Національного авіаційного університету. Кропивницький, 2019. У результаті виконання дисертаційних досліджень вирішене актуальне наукове завдання розробки методу підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовах шляхом обробки світлових та інфрачервоних сигналів і побудови променевосигнальної системи. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: удосконалений метод постійного спостереження сигналів світлотехнічного обладнання злітнопосадкових смуг; одержав подальшого розвитку метод сумісної обробки сигналів видимого та ІЧ-діапазонів при взаємодії з атмосферою в широкому діапазоні характеристик повітряного водно-дисперсного середовища; одержав подальшого розвитку метод спостереження світлових сигналів світлотехнічного обладнання злітно-посадкових смуг під час супроводу повітряних суден при посадці у складних метеорологічних умовах. Holovenskyi V.V. Method of increase of safety of flights and navigation of air ships is in difficult meteorological terms. – Manuscript. The Thesis submitted for the scientific degree of Doctor of Philosophy (engineering) (Candidate of Technical Sciences) on specialty 05.22.13 – Navigation and Traffic Control. – Flight Academy of National Aviation University. Kropyvnytskiy, 2018. The dissertation is devoted to the solution of the actual scientific problem related to the development of method of increase of safety of flights and navigation of air ships in difficult meteorological terms by treatment of light and infra-red signals and construction ray-alarm systems. The scientific novelty of the obtained results is that: improved method of permanent supervision of signals of equipment of lightning technology flight-landings bars, which, unlike known, is based on treatment of commuter radial signals of IR-range additionally to the independent optical channel of information between an air ship and landing bar; got subsequent development method of compatible treatment of signals visible and IR-ranges at cooperating with an atmosphere in the wide range of descriptions air water-dispersible environment in which, unlike known, the model of “soft” transparent aerosol particles of spherical form is used; got subsequent development method of supervision of light signals of equipment of lightning technology flight-landings bars during accompaniment of air ships at landing in difficult meteorological terms, which, unlike known, is based on the concordance of spectral descriptions of sources with optical descriptions out-of-cabin environment of air ship. Головенский В.В. Метод повышения безопасности полетов и навигации воздушных суден в сложных метеорологических условиях. – Рукопись. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук по специальности 05.22.13 – Навигация и управление движением. – Летная академия Национального авиационного университета. Кропивницкий, 2018. В результате выполнения диссертационных исследований решена актуальная научная задача разработки метода повышения безопасности полетов и навигации воздушных суден в сложных метеорологических условиях путем обработки световых и инфракрасных сигналов и построения луче-сигнальной системы. Научная новизна исследований заключается в том, что: усовершенствован метод постоянного наблюдения сигналов светотехнического оборудования взлетнопосадочных полос; получил дальнейшее развитие метод совместной обработки сигналов видимого и ІК-диапазонов при взаимодействии с атмосферой в широкому диапазоне характеристик воздушной водно-дисперсионной среды; получил дальнейшее развитие метод наблюдения световых сигналов светотехнического оборудования взлетно-посадочных полос во время сопровождения воздушных суден при посадке в сложных метеорологических условиях.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectсвітлотехнічне обладнанняen_US
dc.subjectнавігаціяen_US
dc.subjectінфрачервоний сигналen_US
dc.subjectскладні метеорологічні умовиen_US
dc.subjectсвітловий сигналen_US
dc.subjectсвітлодіодen_US
dc.subjectlight-technical equipmenten_US
dc.subjectnavigationen_US
dc.subjectinfra-red signalen_US
dc.subjectdifficult meteorological termsen_US
dc.subjectlight signalen_US
dc.subjectlight-emitting diodeen_US
dc.subjectсветотехническое оборудованиеen_US
dc.subjectнавигацияen_US
dc.subjectинфракрасный сигналen_US
dc.subjectсложные метеорологические условияen_US
dc.subjectсветовой сигналen_US
dc.subjectсветодиодen_US
dc.titleМетод підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовахen_US
dc.title.alternativeMethod of increase of safety of flights and navigation of air ships is in difficult meteorological termsen_US
dc.title.alternativeМетод повышения безопасности полетов и навигации воздушных суден в сложных метеорологических условияхen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Навігація та управління рухом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aref_Holovenskiy.pdf814.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.