Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
LANAU
Search
Search:
All of DSpace
Факультет обслуговування повітряного руху (ФОПР) (існував до 2021 року)
Кафедра обслуговування повітряного руху
Кафедра інформаційних технологій
Кафедра іноземних мов
Кафедра пошуку, рятування, авіаційної безпеки та спеціальної підготовки
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018
Implementation of the dual education system into the training of future aviation specialists
Radul, Serhii
;
Ursol, Oksana
;
Радул, Сергій Григорович
;
Урсол, Оксана Володимирівна
2018
Домовне мислення і самопокладання як вихідні механізми інтеграції міжпредметних знань в професійній підготовці майбутніх авіаційних фахівців
Півень, Вікторія Василівна
;
Piven, Victoria
Discover
Author
1
Piven, Victoria
1
Radul, Serhii
1
Ursol, Oksana
1
Півень, Вікторія Василівна
1
Радул, Сергій Григорович
1
Урсол, Оксана Володимирівна
Subject
1
dual education
1
dual training
1
enterprise
1
inner speech
1
modernization
1
preverbal thinking
1
professional and personal competence
1
professional socialization
1
professional training
1
self- development
.
next >