Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2166
Title: Building critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparation
Other Titles: Формування навичок критичного мислення у магістрів процесі підготовки англомовних наукових робіт
Authors: Piven, Victoria
Cherednychenko, Nataliia
Melnychenko, Tetiana
Півень, Вікторія Василівна
Чередниченко, Наталія Григорівна
Мельниченко, Тетяна Євгенівна
Keywords: critical-thinking skills
professional activity
standard task of professional training
research paper presentation
scientific and professional field
навички критичного мислення
професійна діяльність
стандартне завдання професійної підготовки
презентація наукової роботи
науково-професійна сфера
Issue Date: 2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Piven, Victoria. Building critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparation / Victoria Piven, Nataliia Cherednychenko, Tetiana Melnychenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол. ред. О. І. Москаленко. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – Випуск 13. – С. 222-227. DOI: 10.33251/2522-1477-2023-13-222-227
Abstract: The article is aimed at considering the use of critical-thinking skills in the process of scientific English language studying for Masters at aviation universities. It is claimed that this approach in the educational process contributes to the formation of English-speaking skills for paper presentation in scientific and professional spheres of the future aviation specialists. У статті розглядається використання навичок критичного мислення в процесі навчання наукової англійської мови магістрів авіаційних навчальних закладів. Стверджується, що підхід саме з використанням критичного мислення у навчальному процесі більш сприяє формуванню англомовних навичок презентації робіт у науково-професійній сфері майбутніх авіаційних спеціалістів. Сьогодні знання англійської мови на гідному рівні підтверджує високу компетентність будь-якого спеціаліста. Використання навичок критичного мислення в освітньому просторі саме при навчанні магістрів у процесі підготовки доповіді здійснюється на основі інтегрованого підходу, коли знання з дослідницької та професійної сфер переносяться на реальну усну чи письмову презентацію засобами англійської мови. Такі проєкти сприяють створенню сприятливого середовища для розвитку навичок критичного мислення та англомовних навичок у професійній сфері. У результаті дослідження в статті описано структуру формування навичок критичного мислення, його зміст, у зв’язку із зазначеними умовами, перераховано певні труднощі, що виникають, та можливі шляхи їх подолання. Зроблено висновок, що завдання критичного мислення, пов’язані з професійною діяльністю магістрів авіаційних спеціальностей, мотивують до вивчення англійської мови та наближають навчальний процес до реального спілкування в науково-професійній сфері. Сподіваємося, що практичний досвід, отриманий під час навчання, що моделюється в освітньому процесі Льотної академії Національного авіаційного університету, буде вважатися цінним надбанням для побудови успішної кар’єри авіаційних спеціалістів в майбутньому.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2166
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piven_Building critical-thinking skills.pdf967.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.