Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPiven, Victoria-
dc.contributor.authorCherednychenko, Nataliia-
dc.contributor.authorMelnychenko, Tetiana-
dc.contributor.authorПівень, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorЧередниченко, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorМельниченко, Тетяна Євгенівна-
dc.date.accessioned2023-10-18T10:53:55Z-
dc.date.available2023-10-18T10:53:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPiven, Victoria. Building critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparation / Victoria Piven, Nataliia Cherednychenko, Tetiana Melnychenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол. ред. О. І. Москаленко. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – Випуск 13. – С. 222-227. DOI: 10.33251/2522-1477-2023-13-222-227en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2166-
dc.description.abstractThe article is aimed at considering the use of critical-thinking skills in the process of scientific English language studying for Masters at aviation universities. It is claimed that this approach in the educational process contributes to the formation of English-speaking skills for paper presentation in scientific and professional spheres of the future aviation specialists. У статті розглядається використання навичок критичного мислення в процесі навчання наукової англійської мови магістрів авіаційних навчальних закладів. Стверджується, що підхід саме з використанням критичного мислення у навчальному процесі більш сприяє формуванню англомовних навичок презентації робіт у науково-професійній сфері майбутніх авіаційних спеціалістів. Сьогодні знання англійської мови на гідному рівні підтверджує високу компетентність будь-якого спеціаліста. Використання навичок критичного мислення в освітньому просторі саме при навчанні магістрів у процесі підготовки доповіді здійснюється на основі інтегрованого підходу, коли знання з дослідницької та професійної сфер переносяться на реальну усну чи письмову презентацію засобами англійської мови. Такі проєкти сприяють створенню сприятливого середовища для розвитку навичок критичного мислення та англомовних навичок у професійній сфері. У результаті дослідження в статті описано структуру формування навичок критичного мислення, його зміст, у зв’язку із зазначеними умовами, перераховано певні труднощі, що виникають, та можливі шляхи їх подолання. Зроблено висновок, що завдання критичного мислення, пов’язані з професійною діяльністю магістрів авіаційних спеціальностей, мотивують до вивчення англійської мови та наближають навчальний процес до реального спілкування в науково-професійній сфері. Сподіваємося, що практичний досвід, отриманий під час навчання, що моделюється в освітньому процесі Льотної академії Національного авіаційного університету, буде вважатися цінним надбанням для побудови успішної кар’єри авіаційних спеціалістів в майбутньому.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectcritical-thinking skillsen_US
dc.subjectprofessional activityen_US
dc.subjectstandard task of professional trainingen_US
dc.subjectresearch paper presentationen_US
dc.subjectscientific and professional fielden_US
dc.subjectнавички критичного мисленняen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectстандартне завдання професійної підготовкиen_US
dc.subjectпрезентація наукової роботиen_US
dc.subjectнауково-професійна сфераen_US
dc.titleBuilding critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparationen_US
dc.title.alternativeФормування навичок критичного мислення у магістрів процесі підготовки англомовних наукових робітen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piven_Building critical-thinking skills.pdf967.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.