Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорногор, Наталія-
dc.contributor.authorЧерногор, Наталья-
dc.contributor.authorChornogor, Nataliya-
dc.date.accessioned2020-11-03T08:09:49Z-
dc.date.available2020-11-03T08:09:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧорногор, Н. Зарубіжний досвід професійної підготовки у Франції для майбутніх менеджерів в контексті єдиного європейського освітнього простору / Н. Чорногор // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. - Випуск 1. - С. 291-295.-
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/522-
dc.description.abstractУ статті досліджено професійну підготовку менеджерів у Франції в контексті побудови єдиного європейського освітнього простору. Визначено основні протиріччя даного процесу. Увага акцентована на особливості змісту освітніх програм у французьких вищих комерційних школах. А саме: стандартні та внутрішньо корпоративні програми за замовленням, спільні наукові дослідження, брифінги, оцінка сфери компетенцій та доступ до бази знань. В статье исследована профессиональная подготовка менеджеров во Франции в контексте построения единого европейского образовательного пространства. Определены основные противоречия данного процесса. Внимание акцентировано на особенности содержания образовательных программ во французских высших коммерческих школах. А именно стандартные и внутрикорпоративные программы по заказу, совместные научные исследования, брифинги, оценка сферы компетенций, доступ к знаниевой базе. The training of managers in France in the context of building a common European educational space is investigated in the article. The basic contradictions of the process are determined. It is indicated that a special place in the French educational system takes business education, whose aim is to train managers at various levels of management. The attention paid on the features of the content of educational programmers in the French higher commercial schools. Namely: standard and in-house programs on order, joint researches, briefings, assessment areas of expertise and access to the knowledge base. Noted that professional education keeps a positive pedagogical traditions of the classical school of Commerce and actively introduces advanced Anglo-Saxon experience.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКіровоград: КЛА НАУen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка менеджерівen_US
dc.subjectорганізаційне навчанняen_US
dc.subjectзміст програм навчанняen_US
dc.subjectстратегічна академічна організаціяen_US
dc.subjectвнутрішньо корпоративні програми навчанняen_US
dc.subjectпрофессиональная подготовка менеджеровen_US
dc.subjectорганизационное обучениеen_US
dc.subjectсодержание программ обученияen_US
dc.subjectстратегическая академическая организацияen_US
dc.subjectвнутрикорпоративные программы обученияen_US
dc.subjectmanagement educationen_US
dc.subjectorganizational educationen_US
dc.subjecteducational programs menuen_US
dc.subjectstrategic academic organizationen_US
dc.subjectin-house ordered programsen_US
dc.titleЗарубіжний досвід професійної підготовки у Франції для майбутніх менеджерів в контексті єдиного європейського освітнього просторуen_US
dc.title.alternativeЗарубежный опыт профессиональной подготовки во Франции для будущих менеджеров в контексте единого европейского образовательного пространстваen_US
dc.title.alternativeForeign experience of future managers’ professional training in France in the context of a single European educational spaceen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chornogor_zarubijnyi.pdf372.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.