Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/509
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романько, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Романько, Ирина Ивановна | - |
dc.contributor.author | Romanko, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T04:16:59Z | - |
dc.date.available | 2020-11-02T04:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Романько, І. Удосконалення соціально-гуманітарної підготовки студентів у контексті євроінтеграції: міжнародний та вітчизняний досвід / І. Романько // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. - Випуск 1. - С. 133-140. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/509 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено міжнародний та вітчизняний досвід щодо гуманітарної підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Обгрунтовано доцільність гуманітарного супроводу професійної освіти. Встановлено, що гуманоцентрична переорієнтація національної освіти під впливом світових та європейських вимірів передбачає формування фахівця, рівень підготовки якого гармонійно поєднує ключові компетентності та розвиток особистості відповідно до вітчизняних та загальнолюдських духовних цінностей. Розв’язати складне питання формування професійно важливих якостей особистості автор пропонує у взаємодії чинників, які гуманізують культурно-освітнє, професійне, інформаційне середовище ВНЗ, а також сприяють формуванню гуманітарного мислення, світогляду та відносин у студентському колективі. В статье исследован международный и отечественный опыт гуманитарной подготовки студентов в высших учебных заведениях. Обоснована целесообразность гуманитарного сопровождения профессионального образования. Установлено, что гуманоцентричная переориентация национального образования под влиянием мировых и европейских измерений предусматривает формирование специалиста, уровень подготовки которого гармонично соединяет ключевые компетентности и развитие личности в соответствии с отечественными и общечеловеческими духовными ценностями. Решить сложный вопрос формирования профессионально важных качеств личности автор предлагает во взаимодействии факторов, которые гуманизируют культурно- образовательную, профессиональную, информационную среду вуза, а также содействуют формированию гуманитарного мышления, мировоззрения и отношений в студенческом коллективе. The international and national experience in students’ humanitarian training in higher establishments was investigated in the article. The necessity of humanitarian support of professional education was substantiated. It was founded that humanocentric reorientation of national education influenced by world and European dimensions involves the expert forming, whose training level combines key competencies and personal development in accordance with national and universal spiritual values. The author proposes to solve complex issue of personality’s professionally important qualities’ formation in interaction with factors which humanize cultural, educational, professional, informational environment in higher establishment and which also promote the formation of humanitarian thinking, outlook and attitudes in the student group. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Кропивницький: КЛА НАУ | en_US |
dc.subject | євроінтеграція | en_US |
dc.subject | європейський освітній простір | en_US |
dc.subject | реформа вищої освіти | en_US |
dc.subject | гуманітарний чинник у формуванні фахівця | en_US |
dc.subject | національна освітньо-виховна система | en_US |
dc.subject | інноваційно-освітні ресурси | en_US |
dc.subject | евроинтеграция | en_US |
dc.subject | европейское образовательное пространство | en_US |
dc.subject | реформа высшего образования | en_US |
dc.subject | гуманитарный фактор в формировании профессионализма | en_US |
dc.subject | национальная образовательно-воспитательная система | en_US |
dc.subject | инновационно-образовательные ресурсы | en_US |
dc.subject | European integration | en_US |
dc.subject | European educational space | en_US |
dc.subject | the reform of higher education | en_US |
dc.subject | humanitarian factor in the specialist’s formation | en_US |
dc.subject | educative and national educational system | en_US |
dc.subject | innovative educational resources | en_US |
dc.title | Удосконалення соціально-гуманітарної підготовки студентів у контексті євроінтеграції: міжнародний та вітчизняний досвід | en_US |
dc.title.alternative | Усовершенствование социально-гуманитарной подготовки студентов в контексте евроинтеграции: международный и отечественный опыт | en_US |
dc.title.alternative | Improvement of students’ socio-humanitarian training in the context of European integration: international and national experience | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanko_udoskonalennia.pdf | 404.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.