Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоровікова, Анастасія Олексіївна-
dc.contributor.authorBorovikova, Anastasia-
dc.date.accessioned2025-09-10T10:27:18Z-
dc.date.available2025-09-10T10:27:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБоровікова, Анастасія Олексіївна. Модель небезпечних ділянок льотного поля для аеродрому Київ [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» ОПП «Управління повітряним рухом» / Анастасія Олексіївна Боровікова ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2646-
dc.description.abstractСтворення відповідного програмно-апаратного забезпечення для надання та перевірки знань, моделювання робочого місця та надання фахівцеві можливості відпрацьовувати навички та вміння через імітацію реального середовища є важливою та невід’ємною умовою якісної підготовки фахівців в авіаційній галузі України. Тренажери, які здатні виконувати всі перераховані вище функції, як інструмент навчання, мають велике значення у підготовці пілотів і диспетчерів і використовуються для їх навчання, перепідготовки або підвищення кваліфікації. Підготовка авіадиспетчерів цивільної авіації складається з двох частин - теоретичної підготовки та практичної (тренажерної) підготовки. Вдосконалення методів тренажерної підготовки з урахуванням застосування індивідуального підходу є головною метою даної роботи. В дипломній роботі проведені дослідження, в результаті яких розроблено модель визначення порушень при русі повітряних суден по льотному полі аеродрому, спосіб побудови сигнальних ділянок на льотному полі та спосіб розрахунку їх геометричного розміру, розроблено критерії виявлення порушень при русі повітряних суден по льотному полю із застосуванням моделі небезпечних ділянок. The creation of appropriate software and hardware for providing and receiving knowledge, simulating the inspection of the workplace and providing specialists with the opportunity to practice skills and abilities through the simulation of a real environment is an important and integral condition for the quality training of specialists in the aviation industry of Ukraine. Simulators that are capable of possessing all the listed higher functions, as a training tool, are of great importance in the training of pilots and controllers and are used for their training, retraining or advanced training. The training of air traffic controllers of civil aviation consists of two parts - theoretical training and practical (exercise) training. Improvement of the training methods taking into account the application of an individual approach is the main purpose of this work. In the thesis, a study was carried out, as a result of which a model was developed for the identification of aircraft formedduring movement on the airfield, a method of constructing signal areas on the airfield and a method of calculating their geometric size, criteria for detecting aircraft formed during movement on the airfield were developed using the model of dangerous areas.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectпідготовка фахівців в авіаційній галузіen_US
dc.subjectтренажериen_US
dc.subjectпідготовка авіадиспетчерів цивільної авіаціїen_US
dc.subjectтеоретична підготовкаen_US
dc.subjectпрактична (тренажерна) підготовкаen_US
dc.subjectquality training of specialists in the aviation industryen_US
dc.subjectsimulatorsen_US
dc.subjecttraining of air traffic controllers of civil aviationen_US
dc.subjecttheoretical trainingen_US
dc.subjectpractical (exercise) trainingen_US
dc.titleМодель небезпечних ділянок льотного поля для аеродрому Київen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Авіаційний транспорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borovykova Model nebezpechnyh dilyanok.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.