Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасьов, Віктор Андрійович-
dc.contributor.authorHerasov, Viktor-
dc.date.accessioned2025-09-10T10:21:35Z-
dc.date.available2025-09-10T10:21:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГерасьов, Віктор Андрійович. Модель впливу зсуву вітру на політ повітряного судна на фінальному етапі заходу на посадку [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» ОПП «Управління повітряним рухом» / Віктор Андрійович Герасьов ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2645-
dc.description.abstractВиходячи із загальносвітової тенденції щодо підвищення інтенсивності повітряного руху та обсягів повітряних перевезень ми можемо прогнозувати, що інтенсивність повітряного руху в Україні після відновлення польотів цивільних повітряних суден постійно зростатиме. Це означає подальше підвищення робочого навантаження авіадиспетчера. За статистикою ресурсу Worldwide Aviation Safety частку авіаційних подій, що відбулися на етапах зльоту, початкового набору висоти і фінального етапу заходу на посадку припадає близько 56% загальної кількості авіаційних подій. Цей факт доводить, що пильна увага до цих етапів є виправданою. У нашій роботі ми моделюємо таке небезпечне метеорологічне явище як зсув вітру на малих висотах. Особливу увагу ми приділяємо етапу фінального заходу на посадку, який припадає близько 36% авіаційних подій. У дипломній роботі розроблено модель обліку впливу зсуву вітру на політ ПС на фінальному етапі заходу на посадку, модель реакції екіпажу ПС на зсув вітру та прийняття рішення про виконання повторного заходу на посадку, що дозволить підвищити якість моделювання динамічної повітряної обстановки в умовах зсуву вітру. Отримані моделі дозволять підвищити достовірність моделювання динамічної повітряної обстановки при виконання польотів ПС в умовах зсуву вітру в тренажерах авіадиспетчерів. Based on the global trend of increasing the intensity of air traffic and the volume of air transportation, we can predict that the intensity of air traffic in Ukraine will continue to grow after the resumption of civil aircraft flights. This means a further increase in the air traffic controller's workload. According to the statistics of the Worldwide Aviation Safety resource, the share of aviation events that occurred during the take-off, initial climb and final approach stages accounts for about 56% of the total number of aviation events. This fact proves that close attention to these stages is justified. In our work, we simulate such a dangerous meteorological phenomenon as wind shear at low altitudes. We pay special attention to the stage of the final approach to landing, which accounts for about 36% of aviation events. The thesis developed a model for accounting for theeffect of wind shear on the flight of an aircraft at the final stage of theapproach, a model of the reaction of the aircraft crew to wind shear and making a decision to perform a repeated approach, which will improve the quality of modeling the dynamic air situation in conditions of wind shear. The resulting models will allow to increase the reliability of modeling the dynamic air situation during aircraft flights in wind shear conditions in air traffic controllers' simulators.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectпідвищення інтенсивності повітряного рухуen_US
dc.subjectповітряні перевезенняen_US
dc.subjectнавантаження авіадиспетчераen_US
dc.subjectфінальний етап заходу на посадкуen_US
dc.subjectавіаційні подіїen_US
dc.subjectвплив зсуву вітру на політ ПСen_US
dc.subjectмодель реакції екіпажу ПСen_US
dc.subjectприйняття рішення про виконання повторного заходу на посадкуen_US
dc.subjectмоделювання динамічної повітряної обстановкиen_US
dc.subjectincreasing the intensity of air trafficen_US
dc.subjectair transportationen_US
dc.subjectair traffic controller's workloaden_US
dc.subjectfinal approach stagesen_US
dc.subjectaviation eventsen_US
dc.subjecteffect of wind shear on the flight of an aircraften_US
dc.subjectmodel of the reaction of the aircraft crew to wind shearen_US
dc.subjectmaking a decision to perform a repeated approachen_US
dc.subjectmodeling the dynamic air situationen_US
dc.titleМодель впливу зсуву вітру на політ повітряного судна на фінальному етапі заходу на посадкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Авіаційний транспорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasov Model vplyvu zsuvu vitru.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.