Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2643
Title: | Модель кількісних характеристик повітряного руху для застосування в модульному методі формування завдань |
Authors: | Землянський, Вадим Андрійович Zemlianskyi, Vadym |
Keywords: | цивільніа авіація виконання польотів безпека польотів збільшення обсягів перевезень підвищення економічної ефективності повітряного транспорту система обслуговування повітряного руху підготовка авіаційних диспетчерів проведення тренажерної підготовки civil aviation task when flying flight safety volume of transportation economic efficiency of air transport air traffic service system training of air traffic controllers carrying out simulator training |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Кропивницький: УДЛА |
Citation: | Землянський, Вадим Андрійович. Модель кількісних характеристик повітряного руху для застосування в модульному методі формування завдань [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» ОПП «Управління повітряним рухом» / Вадим Андрійович Землянський ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 68 с. |
Abstract: | Першорядним завданням при виконанні польотів у цивільній авіації є забезпечення достатнього рівня безпеки польотів. Дійсно, не дивлячись на значне збільшення обсягів перевезень та підвищення економічної ефективності повітряного транспорту спостерігається неухильне зниження показника кількості загиблих пасажирів на 100 налітаних мільйонів пасажиро-кілометрів з 0,8 у 60-х роках до 0,03 у 1990 році та 0,02 у початку поточного сторіччя. Важливу роль забезпечення високого рівня безпеки польотів відіграє система обслуговування повітряного руху, що досягається за рахунок високого рівня професійної підготовки персоналу. Підготовка авіаційних диспетчерів включає два основні етапи: етап теоретичної підготовки та етап тренажерної (практичної) підготовки. Проведення тренажерної підготовки потребує залучення великої кількості підготовленого персоналу – інструкторів, пілотів-операторів, методистів тощо. Так як у будь-якій системі, в якій присутні оператори, присутній впливлюдського фактора, то важливим завданням є мінімізація впливу на процес та результати підготовки. У роботі вирішується завдання вдосконалення моделі характеристик вправ для тренажерної підготовки авіадиспетчерів, що дозволить підвищити якість тренажерної підготовки та полегшить застосування індивідуального підходу до навчання. The primary task when flying in civil aviation is to ensure a sufficient level of flight safety. Indeed, despite the significant increase in the volume of transportation and the increase in the economic efficiency of air transport, there is a steady decrease in the number of passengers killed per 100 million passengerkilometers flown from 0.8 in the 1960s to 0.03 in 1990 and 0.02 in beginning of the current century. An important role in ensuring a high level of flight safety is played by the air traffic service system, which is achieved due to the high level of professional training of personnel. The training of air traffic controllers includes two main stages: the stage of theoretical training and the stage of training (practical) training. Carrying out simulator training requires the involvement of a large number of trained personnel - instructors, pilot-operators, methodologists, etc. Since in any system in which operators are present, there is an influence of the human factor, an important task is to minimize the impact on the process and results of preparation. The work solves the task of improving the model of exercise characteristics for simulator training of air traffic controllers, which will improve the quality of simulator training and facilitate the application of an individual approach to training. |
URI: | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2643 |
Appears in Collections: | ОПП Авіаційний транспорт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zemlianskyi Model kilkisnykh.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.