Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБублик, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorBublyk, Anastasiia-
dc.date.accessioned2025-09-03T10:07:33Z-
dc.date.available2025-09-03T10:07:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБублик, Анастасія Сергіївна. Управління рекламною діяльністю підприємства [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень» / Анастасія Сергіївна Бублик ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2639-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю підприємств авіаційної галузі. Проведено аналіз рекламної стратегії авіакомпанії «British Airways» з урахуванням сучасних тенденцій маркетингових комунікацій. Визначено ключові проблеми та виклики, пов’язані з управлінням рекламою в умовах високої конкуренції на ринку авіаперевезень. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності авіакомпанії, зокрема інтеграцію омніканального маркетингу, персоналізацію рекламних кампаній та застосування сучасних цифрових інструментів просування. The paper examines the theoretical and methodological foundations of managing advertising activities in the aviation industry. The advertising strategy of «British Airways» is analyzed, considering modern trends in marketing communications. Key challenges and issues related to advertising management in a highly competitive airline market are identified. Measures to improve the effectiveness of the airline’s advertising activities are proposed, including the integration of omnichannel marketing, personalization of advertising campaigns, and the use of modern digital promotion tools.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectуправління рекламоюen_US
dc.subject«British Airways»en_US
dc.subjectдіяльність авіакомпаніїen_US
dc.subjectadvertising managementen_US
dc.subject«British Airways»en_US
dc.subjectairline activitiesen_US
dc.subjectadvertising activitiesen_US
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of the company’s advertising activitiesen_US
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bublyk_Upravlinnia reklamnou.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.