Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2552
Title: Вдосконалення маркетингової стратегії на підприємстві
Other Titles: Improving the marketing strategy at the enterprise
Authors: Ященко, Денис Олександрович
Yashchenko, Denis
Keywords: галузь електронних комунікацій
маркетингова стратегія
модернізація
якість послуг
electronic communications industry
marketing strategy
modernization
quality of services
Issue Date: 2025
Publisher: Кропивницький: УДЛА
Citation: Ященко, Денис Олександрович. Вдосконалення маркетингової стратегії на підприємстві [Рукопис] : дослідження на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Денис Олександрович Ященко ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 147 с.
Abstract: В роботі розглянуто науково-методологічні основи маркетингової діяльності підприємства, досліджено її особливості в галузі електронних комунікацій. Проаналізовано господарську діяльність та систему управління маркетингом досліджуваного підприємства. Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства. The document considers the scientific and methodological foundations of the marketing activity of the enterprise, investigates its features in the field of electronic communications. The economic activity and marketing management system of the studiet enterprise are analyzed. The ways to improve the efficiency of the marketing strategy of the enterprise are substantiated.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2552
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yashchenko Vdoskonalennya.pdf44.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.