Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроценко, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorProtsenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-05-21T11:08:14Z-
dc.date.available2025-05-21T11:08:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПроценко, Тетяна Олегівна. Вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства за умов конкурентної боротьби (на базі матеріалів ДП МА « Бориспіль») [Рукопис] : дослідження на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Тетяна Олегівна Проценко ; Українська державна льотна академія. – Кропивницький, 2025. – 135 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2550-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто науково-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю, досліджено особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств авіаційної галузі в умовах конкурентної боротьби. Проаналізовано господарську діяльність та запропоновані пропозиції щодо ефективності управління маркетинговою діяльністю в Державному підприємстві «Міжнародний аеропорт Бориспіль». Розроблено рекомендації підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю в Державному підприємстві «Міжнародний аеропорт Бориспіль» The scientific-methodological bases of marketing activity management are considered in the work, the peculiarities of marketing activity management of aviation enterprises in the conditions of competition are investigated. The economic activity is analyzed and the offers concerning efficiency of management of marketing activity in the State enterprise "Boryspil International Airport" are offered. Recommendations for improving the efficiency of marketing management at the State enterprise "Boryspil International Airport" have been developeden_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectаеропортen_US
dc.subjectавіаційна галузьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectairporten_US
dc.subjectaviation branchen_US
dc.titleВдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства за умов конкурентної боротьби (на базі матеріалів ДП МА « Бориспіль»)en_US
dc.title.alternativeImproving the effectiveness of management of marketing activities of the enterprise in a competitive environmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Проценко.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.