Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorМуравська, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorHerasymenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorMuravska, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-05-15T09:58:21Z-
dc.date.available2025-05-15T09:58:21Z-
dc.date.issued2022-11-23-
dc.identifier.citationГерасименко, Людмила Сергіївна. Основні аспекти викладання дисципліни «наукова англійська мова» для майбутніх докторів філософії / Людмила Сергіївна Герасименко, Світлана Миколаївна Муравська // Науковий вісник Льотної академії. Серія : педагогічні науки : збірник наукових праць. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2022. – Вип. 12. – С. 146-151.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2548-
dc.description.abstractСтаття розкриває основні аспекти викладання дисципліни «Наукова англійська мова» аспірантам. Ця дисципліна належить до обов’язкових академічних дисциплін відповідно до третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. У процесі розроблення курсу ми використовували «Модель проєктування курсу» за Л. Джіллетт та Л. Рей, де особлива увага приділяється потребам студентів. Метою навчання дисципліни «Наукова англійська мова» є формування англомовної комунікативної компетентності для ефективної науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти. Завданнями вивчення дисципліни «Наукова англійська мова» є формування у здобувачів вищої освіти загальних та професійно орієнтованих комунікативних компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення ефективного спілкування в академічному середовищі; вивчення особливостей функціонування англійської мови у науковому та освітньому середовищі, засвоєння специфіки англомовного наукового дискурсу; удосконалення вмінь продукувати якісні тексти наукових жанрів фахового спрямування англійською мовою; оволодіння культурою науково-ділової комунікації. Основні форми навчання включають практичні заняття та самостійну роботу. Під час вивчення курсу під час практичних занять використовуються такі методи навчання: репродуктивний метод; метод колаборативного навчання; інтерактивні методи; проблемний метод; частково-пошуковий, або евристичний, метод; дослідницький метод; ділова гра; метод проєкту; підготовка та написання наукових робіт (анотації, тез доповідей на конференцію тощо). Особливу увагу приділено методу колаборативного навчання, який допомагає розвивати навички критичного мислення, підвищує здібності до навчання та забезпечує неформальну обстановку. This discipline belongs to the list of obligatory academic disciplines according to the third (educational and scientific level of higher education). English for Academic Purposes (EAP) is considered to be a part of English for Specific Purposes (ESP). In designing the course, we used the course design model by A. Gillett and L. Wray where the particular attention is paid to the students’ needs. The goal of studying the discipline Academic English is the formation of English-language communicative competence for effective research activities of PhD students. The main forms of education are practical classes and independent work. During the practical classes, the following teaching methods are used: a reproductive method; interactive methods; a method of collaborative learning; a problematic method; a heuristic method; a research method; role playing; a project method; preparation and writing of scientific papers. The particular attention is paid to the method of collaborative learning, which helps to foster critical thinking skills, enhances the ability to learn, and provides the informal setting.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectнаукова англійська моваen_US
dc.subjectанглійська для академічних цілейen_US
dc.subjectакадемічне письмоen_US
dc.subjectдоктор філософіїen_US
dc.subjectаспірантиen_US
dc.subjectпідготовка аспірантівen_US
dc.subjectколаборативне навчанняen_US
dc.subjectлінгвістичні компетенціїen_US
dc.subjectAcademic Englishen_US
dc.subjectEAPen_US
dc.subjectacademic writingen_US
dc.subjectDoctor of Philosophyen_US
dc.subjectPhD studentsen_US
dc.subjectPhD trainingen_US
dc.subjectcollaborative learningen_US
dc.subjectlinguistic competencesen_US
dc.titleОсновні аспекти викладання дисципліни «наукова англійська мова» для майбутніх докторів філософіїen_US
dc.title.alternativeMain Aspects of Teaching Academic English for Phd Studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasymenko Muravska Main Aspekts.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.