Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШмельов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorShmelov, Yurii-
dc.date.accessioned2025-04-28T07:11:32Z-
dc.date.available2025-04-28T07:11:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШмельов, Юрій Миколайович. Вдосконалення організаційного забезпечення та управління аеропортовою діяльністю з обслуговування міжнародних повітряних сполучень [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» / Юрій Миколайович Шмельов ; Льотна академія Національного авіаційного університету. – Кропивницький, 2025. – 120 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2525-
dc.description.abstractЗатримки літаків є серйозною проблемою в сучасній системі міжнародних повітряних сполучень. Постійно зростаюча кількість користувачів міжнародного повітряного простору різко збільшує пропускну здатність аеропортових споруд та мережі маршрутів, що в свою чергу призводить до різкого збільшення навантаження усіх систем забезпечення польотів та збільшення ризику помилок (або відхилень) розрахунків/прогнозувань. Відкладення рейсів є результатом значних витрат для органів управління повітряним рухом і додаткових зборів з авіакомпанії, яка враховує вартість квитка. Одним із факторів впливу на ефективність організаційного забезпечення та управління аеропортовою діяльністю з обслуговування міжнародних повітряних сполучень є управління повітряним рухом, а саме автоматизація діяльності. Роль систем комп'ютерної підтримки автоматизації технологічних процесів в умовах сучасних міжнародних аеропортів та з урахуванням факторів як політико-економічного, так і інформаційно-технічного характеру стає все більш і більш значущою. Такі системи дають можливість збільшити рівень безпеки польотів на ешелонах, підвищити якість пропускної спроможності будь-якого аеропорту, а також скоротити затримки міжнародних повітряних суден, знизити рівень витрат на всі види обслуговування експлуатанта повітряного судна, як в піднебінні, так і на землі. Всі ці завдання можна вирішити упроваджуючи автоматизовані процеси в організаційне забезпечення та управління аеропортовою діяльністю з обслуговування міжнародних повітряних сполучень. Вирішення зазначених завдань здійснюватиметься шляхoм автoматизації прoцесів oрганізації пoвітрянoгo прoстoру, oбслугoвування міжнародних повітряних сполучень, щo включає їх планування і безпoсереднє управління, атакoж oрганізацію пoтoків пoвітрянoгo руху. Впровадження ADS-B є скороченням Automatic Dependent Surveillance – Broadcast – нова технологія, яка дозволяє пілотам і диспетчерам «бачити» руху літаків з набагато більшою точністю, ніж це було можливо раніше. ADS-B може зробити політ безпечним і дозволити більш ефективно використовувати повітряний простір.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: УДЛАen_US
dc.subjectуправління аеропортовою діяльністюen_US
dc.subjectобслуговування міжнародних повітряних сполученьen_US
dc.subjectорганізаційного забезпечення та управлінняen_US
dc.subjectзатримки літаківen_US
dc.subjectсистема міжнародних повітряних сполученьen_US
dc.subjectзабезпечення польотівen_US
dc.subjectзбільшення ризику помилокen_US
dc.subjectуправління повітряним рухомen_US
dc.subjectавтоматизація діяльностіen_US
dc.subjectбезпека польотівen_US
dc.subjectADS-B є скороченням Automatic Dependent Surveillanceen_US
dc.titleВдосконалення організаційного забезпечення та управління аеропортовою діяльністю з обслуговування міжнародних повітряних сполученьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ОПП Авіаційний транспорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmelov Vdoskonalennya org zabezpechennya.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.