Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛопатюк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Віталіївна-
dc.contributor.authorLopatiuk, Olena-
dc.contributor.authorZakharova, Oksana-
dc.date.accessioned2025-03-04T10:13:14Z-
dc.date.available2025-03-04T10:13:14Z-
dc.date.issued2023-02-03-
dc.identifier.citationЛопатюк, Олена. Інновації на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти / Олена Лопатюк, Оксана Захарова // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – 2023. – Випуск 1(138). – С. 150-154. DOI https://doi.org/10.32782/1995-0519.2023.1.22en_US
dc.identifier.urihttp://visnikkrnu.kdu.edu.ua/statti/2023_1_22.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2474-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців інноваційними методами на заняттях з фізичного виховання. Висвітлено, що головними засадами професійної підготовки є системний, особистісно орієнтовний підхід, головне поняття якого – система як ціле, в якій освітній процес розглядається як стійка сукупність залежних одне від одного елементів та взаємопов’язаних дій в них. Досліджено шляхи організації інтерактивної взаємодії учасників освітнього процесу. Актуальність статті полягає у виявленні потреб здобувачів вищої освіти, визначенні тенденцій щодо використання цифрових інструментів. Проаналізовано сутність інноваційних технологій навчання та їх впровадження в професійну підготовку майбутніх фахівців на заняттях з фізичного виховання. В ході дослідження були використані такі методи: теоретичні, загальнонаукові, емпіричні (спостереження, порівняння), аналіз і синтез. Теоретично обґрунтовано, що фізичне виховання орієнтується на розвиток студента як особистості, індивідуальності і активного суб’єкта професійного навчання, яке може бути реалізовано лише на гуманістично-демократичних засадах педагогічної діяльності. Фізичне виховання, як навчальна дисципліна, відображає рівень освіченості, фізичної та розумової працездатності, сформованість культури здоров’я на основі використання засобів та методів фізичного виховання. У результаті проведеного дослідження з’ясовано, що впровадження інноваційних методів у освітньому середовищі дозволяють, більшою мірою, вирішувати завдання фізичного виховання, підвищувати інтерес до занять фізичною культурою, задовольняти рухову активність, підвищувати рівень здоров’я та розвиток фізичних якостей. Доведено, що впровадження у заклади освіти відповідних здоров’язберігаючих технологій сприятиме самоорганізації здорового способу життя здобувачів, вихованню відповідальності за власне здоров’я, життя і здоров’я інших людей. The article examines the issue of improving the professional training of future specialists using innovative methods in physical education classes. It is highlighted that the main principles of professional training are a systematic, personally oriented approach, the main concept of which is the system as a whole, in which the educational process is considered as a stable set of interdependent elements and interrelated actions in them. Ways of organizing interactive interaction of the participants of the educational process have been studied. The relevance of the article lies in identifying the needs of higher education seekers, determining trends in the use of digital tools. The essence of innovative learning technologies and their implementation in the professional training of future specialists in physical education classes is analyzed. The following methods were used during the research: theoretical, general scientific, empirical (observation, comparison), analysis and synthesis. It is theoretically substantiated that physical education focuses on the development of the student as a personality, individuality and an active subject of professional training, which can be implemented only on the humanistic-democratic basis of pedagogical activity. Physical education, as an educational discipline, reflects the level of education, physical and mental capacity, the formation of a culture of health based on the use of means and methods of physical education. As a result of the research, it was found that the introduction of innovative methods in the educational environment allows, to a greater extent, to solve the tasks of physical education, to increase interest in physical education, to satisfy motor activity, to increase the level of health and the development of physical qualities. It has been proven that the introduction of appropriate health-preserving technologies into educational institutions will contribute to the self-organization of a healthy lifestyle of students, to foster responsibility for one's own health, the life and health of other people.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectвалеологіяen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjecteducational environmenten_US
dc.subjectcompetence approachen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectvaleologyen_US
dc.titleІнновації на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освітиen_US
dc.title.alternativeInnovations in Physical Education Classesin Institutionsof Higher Educationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopatiuk_Innovatsii.pdf823.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.