Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2454
Title: Франчайзинг в авіакомпаніях
Authors: Столярчук, Наталія Віталіївна
Тупаленко, А. Г.
Stoliarchuk, Nataliia
Tupalenko, A. G.
Keywords: франчайзинг
франчайзер
франчайзі
авіакомпанія
комерційна угода
торгова марка
роялті
franchising
franchisor
franchisee
airline
commercial agreement
trademark
royalty
Issue Date: 12-Apr-2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Тупаленко, А. Г. Франчайзинг в авіакомпаніях / А. Г. Тупаленко, Н. В. Столярчук // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький, 12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 247-248.
Abstract: У роботі розглянуто особливості особливості франчайзингу в авіакомпаніях. Встановлено, переваги та ризики як для франчайзера (великої авіакомпанії) так і для франчайзі (невелика авіакомпанія) з погляд технічних, експлуатаційних та економічних аспектів. The paper considers the features of franchising in airlines. The benefits and risks for both the franchisor (large airline) and the franchisee (small airline) have been established in terms of technical, operational and economic aspects.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2454
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tupalenko Stolyarchuk Franchaizing.pdf6.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.