Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2449
Title: Дослідження маркетингового середовища туристичних підприємств
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Смаглюк, М.
Sereda, Nataliia
Smahliuk, M.
Keywords: туризм
маркетинг
інформація
дослідження
мікросередовище
макросередовище
tourism
marketing
information
research
microenvironment
macroenvironment
Issue Date: 12-Apr-2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Смаглюк, М. Дослідження маркетингового середовища туристичних підприємств / М. Смаглюк, Н. М. Середа // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький, 12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 236-237.
Abstract: Визначено ключові моменти процесу дослідження середовище туристичних підприємств. Охарактеризовано вплив внутрішнього середовища на діяльність туристських організацій. Досліджено зовнішні фактори впливу на діяльність туристичних підприємств. The key points of the process of researching the environment of tourist enterprises have been determined. The influence of the internal environment on the activities of tourist organizations is characterized. External factors of influence on the activities of tourist enterprises have been studied.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2449
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smahliuk Sereda Doslidzhennya marketynhovoho.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.