Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorПолонська, В. В.-
dc.contributor.authorSereda, Nataliia-
dc.contributor.authorPolonska, V. V.-
dc.date.accessioned2025-01-14T07:16:09Z-
dc.date.available2025-01-14T07:16:09Z-
dc.date.issued2023-04-12-
dc.identifier.citationПолонська, В. В. Позиціонування на ринку туристичних послуг / В. В. Полонська, Н. М. Середа // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький, 12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 234-235.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2448-
dc.description.abstractВизначено теоретичні аспекти позиціонування товару на ринку туристичних послуг. Проаналізовано роль та місце позиціонування на ринку туристичних послуг. Theoretical aspects of product positioning on the market of tourist services are defined. The role and place of positioning in the market of tourist services are analyzed.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectринок туристичних послугen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttourist services marketen_US
dc.titleПозиціонування на ринку туристичних послугen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polonska Sereda Pozycionuvannya na rynku.pdf6.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.