Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2445
Title: Дослідження комунікаційної політики на ринку туристичних послуг
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Півоварова, Я. О.
Sereda, Nataliia
Pivovarova, Ya. O.
Keywords: туризм
комунікація
інформаційні технології
туристична фірма
турист
tourism
communication
information technology
tourist company
tourist
Issue Date: 12-Apr-2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Півоварова, Я. О. Дослідження комунікаційної політики на ринку туристичних послуг / Я. О. Півоварова, Н. М. Середа // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький, 12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 228-229.
Abstract: У даній роботі визначено сутність комунікації та різні варіанти її розуміння. Визначено потребу в дослідженнях туристичної комунікації. Узагальнено та доповнено теоретичні засади дослідження туристичної комунікації. Описано різні види туристичної комунікації, включаючи діяльність туристичних агентств та точку зору туристів. This work defines the essence of communication and various options for its understanding. The need for tourism communication research is identified. The theoretical foundations of tourism communication research are summarized and supplemented. Various types of tourism communication are described, including the activities of travel agencies and the tourists' point of view.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2445
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pivovarova Sereda Doslidzhennya komunikaciinoi.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.