Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПасічник, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorPasichnyk, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-10-07T10:35:26Z-
dc.date.available2024-10-07T10:35:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПасічник, Анастасія Сергіївна. Напрями вдосконалення управління якістю послуг на підприємстві в умовах ЗЕД (на базі матеріалів ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП») [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Анастасія Сергіївна Пасічник ; Льотна академія Національного авіаційного університету. – Кропивницький, 2023. – 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2333-
dc.description.abstractВ роботі розв’язана наукова проблема вдосконалення управління якістю послуг на підприємстві в умовах ЗЕД. Проаналізовано господарську діяльність та систему управління якістю послуг досліджуваного підприємства та виявлено проблемні аспекти управління. Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності управління якістю послуг підприємства. The work solves the scientific problem of improving the aviation enterprise’s management system in the minds of ZED. The government's activities and management system for the services of surveillance enterprises have been analyzed and problematic aspects of management have been identified. The lines are lined to improve the efficiency of management of the production services.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectавіаційна галузьen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectSix Sigmaen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectуправління якістю послугen_US
dc.subjectaviation industryen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterprise management systemen_US
dc.subjectSix Sigmaen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectservice quality managementen_US
dc.titleНапрями вдосконалення управління якістю послуг на підприємстві в умовах ЗЕД (на базі матеріалів ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП»)en_US
dc.title.alternativeThe ways of improving the enterprise management system of services in the minds of ZED (based on the materials of SkyUp LTD)en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:ОПП Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasichnyk_Napriamy vdoskonalennia_Dyplom.pdf908.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.