Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулініч, Надія Юріївна-
dc.contributor.authorKulinich, Nadiia-
dc.date.accessioned2024-09-03T11:52:38Z-
dc.date.available2024-09-03T11:52:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулініч, Надія Юріївна. Вдосконалення організаційного забезпечення та управління маркетинговою діяльністю авіаційного підприємства [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» / Надія Юріївна Кулініч ; Льотна академія Національного авіаційного університету. – Кропивницький, 2024. – 105 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2259-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто науково-методологічні основи організаційного забезпечення та управління маркетинговою діяльністю авіаційного підприємства. Проаналізовано основні напрямки діяльності і систему організаційного забезпечення та управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Авіакомпанія СкайАп». Розроблено програму вдосконалення організаційного забезпечення та управління маркетинговою діяльністю авіаційного підприємства. In this work the scientific and methodological bases of organizational support and management of the airline marketing activity are considered. The main activities and system of organizational support and management of the airline marketing activity of the investigated enterprise are analyzed. The improvement program of the organizational support and management efficiency of the airline marketing activity of the enterprise is developed.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectіміджева диференціаціяen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectвпізнаваністьen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectreputationen_US
dc.subjectimage differentiationen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectrecognitionen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectbranden_US
dc.titleВдосконалення організаційного забезпечення та управління маркетинговою діяльністю авіаційного підприємстваen_US
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of organizational support and management of the airline marketing activityen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:ОПП Авіаційний транспорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulinich_Vdoskonalennia_Dyplom.pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.