Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2167
Title: | Модернізація системи регулювання тиску повітря в салоні повітряного судна |
Other Titles: | Modernization of the air pressure control system in the aircraft cabin |
Authors: | Хілько, Дмитро Вадимович Khilko, Dmytro |
Keywords: | система автоматичного регулювання тиску герметична система струменево-конвективний перетворювач повітряне судно нечіткий регулятор automatic pressure control system sealed system jet-convective converter aircraft fuzzy controller |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Кропивницький: ЛА НАУ |
Citation: | Хілько, Дмитро Вадимович. Модернізація системи регулювання тиску повітря в салоні повітряного судна [Рукопис] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 272 «Авіаційний транспорт» / Дмитро Вадимович Хілько ; Льотна академія Національного авіаційного університету. – Кропивницький, 2024. – 89 с. |
Abstract: | Робота складається з вступу, трьох основних розділів, загальних висновків, списку використаних джерел літератури. У вступі обґрунтовано актуальність даної теми, яка полягає в тому, що оскільки підтримання тиску на заданому рівні створює комфортні умови для пілотів і пасажирів літального апарату, то будь-яка модернізація в цьому напрямку являє собою актуальну задачу, а також поставлені основні цілі і завдання дослідження. У першому розділі проаналізовано фізіолого-гігієнічні аспекти висотних польотів на організм людини та розглянуто вимоги, що пред'являються до системи регулювання тиску з підтримки величин абсолютного і надлишкового тиску в допустимих межах. У другому розділі описана існуюча система і проведені дослідження методів вимірювання тиску і швидкості його зміни в герметичних системах. Виконано порівняльний аналіз технічних характеристик перетворювачів тиску і обгрунтовано застосування в структурі системи нового перетворювача при проведенні модернізації системи. У третьому розділі проведено дослідження модернізованої системи регулювання тиску для підтвердження її необхідних якостей. Виконано моделювання структури системи і досліджені її динамічні характеристики. У загальних висновках підведені підсумки дослідження, зроблено висновок про можливість проведення модернізації системи. Робота обсягом 90 сторінок друкованого тексту, має 27 рисунків, 3 таблиці і 50 найменувань літератури. The work consists of an introduction, three main sections, general conclusions, and a list of references used. The introduction substantiates the relevance of this topic, which lies in the fact that since maintaining pressure at a given level creates comfortable conditions for pilots and passengers of the aircraft, any modernization in this direction is an urgent task, and the main goals and objectives of the study are set. The first section analyzes the physiological and hygienic aspects of highaltitude flights on the human body. The requirements for the pressure control system to maintain absolute and excess pressure values within acceptable limits are considered. The second section describes the existing system and studies methods for measuring pressure and its rate of change in sealed systems. A comparative analysis of the technical characteristics of pressure converters has been c arried out and the use of a new converter in the system structure during system modernization has been justified. In the third section, studies of the modernized pressure control system were carried out to confirm its required qualities. The structure of the system was modeled and its dynamic characteristics were studied. The general conclusions summarize the results of the study and conclude that it is possible to modernize the system. The work contains 90 pages of printed text, has 27 figures, 3 tables and 50 literature titles. |
URI: | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2167 |
Appears in Collections: | ОПП Авіаційний транспорт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khilko_Modernizatsiia_Dyplom.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.