Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалевський, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorZalevskyi, Anatolii-
dc.contributor.authorЛопатюк, К. О.-
dc.contributor.authorLopatiuk, K.-
dc.date.accessioned2023-02-25T14:47:58Z-
dc.date.available2023-02-25T14:47:58Z-
dc.date.issued2020-11-18-
dc.identifier.citationЗалевський, А. В. Вплив маркетингової стратегії на ефективність господарської діяльності аеропорту "Бориспіль" / А. В. Залевський, К. О. Лопатюк // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 221.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1834-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleВплив маркетингової стратегії на ефективність господарської діяльності аеропорту "Бориспіль"en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Vplyv marketyngovoi.pdf380.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.