Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPiven, Viktoria-
dc.contributor.authorПівень, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2022-07-01T08:03:02Z-
dc.date.available2022-07-01T08:03:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPiven, V. English-language communication as a means of professional competence development of aviation specialists / V. Piven // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : «Поліум», 2022. - Вип. 11. - С. 169-173.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1813-
dc.description.abstractThe article concerns the need for an interdisciplinary approach in teaching English in higher aviation educational establishments, where knowledge of the English language becomes not the purpose in itself of the educational process, and a means of training, forming and developing the professional competence of a future aviation specialist. У статті розглядається необхідність застосування міждисциплінарного підходу при навчанні англійської мови у вищих авіаційних навчальних закладах, де знання англійської мови стають не самоціллю навчального процесу, а засобом навчання, формування та розвитку професійної компетентності майбутнього авіаційного спеціаліста. Освоєння алгоритмів вирішення виробничого завдання засобами іноземної мови є невід’ємним і системоутворюючим фактором процесу формування професійних компетенцій на всіх етапах навчання як в умовах вирішення одного завдання, так і в умовах освітнього процесу, де дисципліни, що вивчаються пов’язані з єдиною освітньою метою формування компетенцій. Процес формування загальнокультурних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста в освітньому процесі авіаційного закладу вищої освіти має ряд важливих особливостей, регламентованих Міжнародною організацією цивільної авіації (ICAO). Компетентності, які формуються у майбутніх авіаційних фахівців під час освітньої діяльності представлені в робочих навчальних планах різних дисциплін, при цьому вони гармонійно відображені і в програмах кафедри іноземних мов, що підкреслює їх тісний міждисциплінарний зв’язок і актуалізує використання іншомовної комунікації як компетентності авіаційного фахівця. Показано, що успішність формування професійних компетенцій обумовлена оперативністю використання англомовної комунікації на рівні соціально-професійних смислів як засіб вирішення соціально-професійних завдань, що моделюються в освітньому процесі авіаційного закладу вищої освіти.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКропивницький: «Поліум»en_US
dc.subjectcompetence-based approachen_US
dc.subjectEnglish-language communicationen_US
dc.subjectcrossdisciplinary communicationen_US
dc.subjectprofessional activityen_US
dc.subjectstandard task of professional trainingen_US
dc.subjectspecialized course of Englishen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectіншомовна комунікаціяen_US
dc.subjectміждисциплінарний зв’язокen_US
dc.subjectпрофесійна діяльність авіафахівцяen_US
dc.subjectтипове завдання професійної праціen_US
dc.subjectспеціалізований курс англійської мовиen_US
dc.titleEnglish-language communication as a means of professional competence development of aviation specialistsen_US
dc.title.alternativeАнгломовна комунікація як засіб формування професійної компетнтності у майбутніх авіаційних спеціалістівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piven_approach.pdf544.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.