Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1812
Title: | Teaching technologies of future air traffic controllers’ foreign language communicative competence formation: context approach |
Other Titles: | Педагогічні технології формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом: контекстний підхід |
Authors: | Zelenska, Liliia Tymchenko, Svitlana Зеленська, Лілія Михайлівна Тимченко, Світлана Василівна |
Keywords: | Aviation English aviation specialist business game communicative activity contextual learning foreign language competence професійна англійська мова авіаційний фахівець ділова гра, комунікативна діяльність контекстне навчання іншомовна компетентність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Кропивницький: «Поліум» |
Citation: | Zelenska, L. Teaching technologies of future air traffic controllers’ foreign language communicative competence formation: context approach / L. Zelenska, S. Tymchenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : «Поліум», 2022. - Вип. 11. - С. 163-168. DOI: 10.33251/2522-1477-2022-11-163-168 |
Abstract: | The purpose of this study is to disclose the leading role of a business game as a form of quasi-professional activity used in foreign language training in order to achieve a sufficient level of air traffic controllers’ communicative competence. The educational value, stages of the conducting business games and an example of the business game are represented. The idea of contextual learning, the content of which is the subject matter of future air traffic controllers’ professional activity, is highlighted in the paper. It goes without saying that an important factor in the effectiveness of the educational process in Aviation English studying is an active involvement of applicants for higher education to quasi-professional activities. У статті окреслена провідна роль ділової гри, як форми квазіпрофесійної діяльності, що уможливлює активізацію навчально-пізнавальної й комунікативної діяльності здобувачів вищої освіти у процесі вивчення професійної англійської мови, так як в ігровій навчальній моделі найкращим чином відтворюється структура майбутньої професійної діяльності диспетчерів управління повітряним рухом (УПР). Наголошено, що ефективність формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх диспетчерів УПР у процесі вивчення професійної англійської мови залежить від комунікативної насиченості навчального матеріалу, його форм і методів. У даній статті основна увага сфокусована на контекстному навчанні, у якому зміст діяльності майбутніх диспетчерів УПР проєктується не лише за логікою науки, а й за логікою майбутньої професії; уможливлюється розгортання змісту професійної діяльності, її рольового інструментування та сценарного плану. Основною ж одиницею роботи викладача зі здобувачем стає не інформативний матеріал, а проблемна ситуація професійної діяльності в усій її предметній і соціальній неоднозначності. Орієнтуючись на контекстне навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіафахівців, основною одиницею роботи викладача зі здобувачем стає не інформативний матеріал, а проблемна ситуація професійної діяльності. Нами окреслені основні вимоги до проведення ділових ігор, визначені етапи: підготовчий, основний і аналітичний, та визначено зміст кожного етапу гри. Наведено приклад ділової гри «Обговорення матеріалів розслідування авіаційної події». Відтак, ми дійшли до висновку, що навчальна комунікативна діяльність майбутніх диспетчерів УПР має будуватися таким чином, щоб вони оволодівали професійною інформацією, перетворювали закріплені знання й уміння в інструмент практичної дії. Використання активних методів навчання з урахуванням контекстного підходу збагачує словниковий запас здобувачів вищої освіти іншомовною лексикою, сприяє опануванню навичок спілкування іноземною мовою в ситуаціях максимально наближених до реальних та уможливлює формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх диспетчерів УПР. |
URI: | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1812 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zelenska_business.pdf | 579.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.