Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1800
Title: Використання інтернет-ресурсів у навчальному процесі
Other Titles: Internet resources for learning ukrainian in a learning process
Authors: Мельниченко, Тетяна Євгенівна
Калініченко, Людмила Володимирівна
Melnichenko, Tatiana
Kalinichenko, Liudmyla
Keywords: Інтернет
інтернет-ресурси
навчальний матеріал
інтернет-платформа
онлайн курси
форум
сайт
іноземні студенти
Internet
online resources
online forums
communicational
online platform
online courses
website
computer technology
electronic textbooks
Issue Date: 2022
Publisher: Кропивницький: «Поліум»
Citation: Мельниченко,Т. Є. Використання інтернет-ресурсів у навчальному процесі / Т. Є. Мельниченко, Л. В. Калініченко // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : «Поліум», 2022. - Вип. 11. - С. 132-140. DOI: 10.33251/2522-1477-2022-11-132-140
Abstract: Державна освітня політика в Україні сприяє розвитку цифрової педагогіки, цифровізації освіти та створенню якісних електронних освітніх ресурсів. Міжнародний досвід визначає пріоритети розвитку е-підручників і переходу від статичних сканованих версій паперових підручників до інтерактивних, мультимедійних засобів, універсальних видань, у яких можна трансформувати навчальний матеріал, а згодом – і до розвитку адаптивних версій, які забезпечать студентам можливості самостійно формувати індивідуальний освітній напрямок. Визначено організаційні, психолого-педагогічні умови запровадження е-підручників у закладах вищої освіти та на відділенні довузівської підготовки іноземних громадян, а підготовка до їхнього використання розглядається як запорука поширення цифрової педагогіки. У статті аналізуються питання створення і використання е-підручників та інтернет-ресурсів у процесі викладання української мови як іноземної, розглядаються проблеми, що постають перед студентами під час вивчення української мови та перед викладачами у процесі підготовки навчального матеріалу. Визначаються переваги (використання матеріалів різного ступеня складності, удосконалення вмінь аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення, поповнення словникового запасу) та недоліки (технічні, психологічні) використання е-підручників та інтернет-ресурсів. The article focuses on the basic transitions of informational and communicational technologies into the educational process, and on the specific of the usage of electronic textbooks and the requirements for their creation. It is important to note that, in the course of computer technology, the computer-related technologies of educational process would allow the student to complete the homework at convenient time, study the material better due to the simultaneous combination of the visual, auditory and other forms of perception, to conduct the computerized self-control and so on. Also, analyzes the issues of teaching Ukrainian as a foreign language, discusses the problems that students face when learning a language. The advantages (formation of reading skills, use of materials of varying degrees of complexity, improvement of listening skills, monologue and dialogic speech, replenishment of vocabulary) and disadvantages (technical, psychological) use of Internet resources are outlined. An attempt was made to structure the Internet resources into groups.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1800
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnichenko_resursy.pdf843.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.