Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, Л. С.-
dc.contributor.authorМуравська, С. М.-
dc.date.accessioned2022-02-21T14:38:35Z-
dc.date.available2022-02-21T14:38:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГерасименко, Л. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні авіаційної англійської мови / Л. С. Герасименко, С. М. Муравська // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Випуск 31, Т. 2. - С. 180-183. DOI: 10.32843/2663-6085/2021/31-2.37en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1499-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні авіаційної англійської мови. Підкреслено, що високий рівень англомовної комунікативної компетентності пілота й диспетчера є запорукою безпеки пасажирів, тож льотні навчальні заклади повинні ефективно організувати процес підготовки й гарантувати потрібний результат. Розкрито переваги й недоліки застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійської мови. Основними перевагами визначено: організацію процесу моніторингу й контролю знань студентів, створення авіаційного англомовного середовища, індивідуалізацію навчання, полегшення процесу сприйняття та запам’ятовування навчального матеріалу, створення умов для активізації пізнавальної та мовної діяльності. Серед недоліків зазначено такі: відсутність умінь і навичок самостійної роботи в студентів, відсутність «живого» спілкування студента з викладачем, неможливість програм адаптуватися до індивідуальних особливостей студентів, технічні проблеми у використанні. Інформаційно-комунікаційні технології з авіаційної англійської мови в підготовці майбутніх авіафахівців можна умовно поділити на три групи: навчання фразеології радіообміну; навчання базової авіаційної англійської мови; навчання авіаційної англійської мови згідно з вимогами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО). Проаналізовано наявні продукти у сфері авіаційної англійської мови та їх потенціал для використання в льотних закладах вищої освіти. Серед видів інформаційно-комунікаційних технологій для навчання авіаційної англійської виокремлено й схарактеризовано інтерактивні мультимедійні курси з авіаційної англійської мови, словники з професійної термінології, відеоуроки й презентації, лінгвальні тренажери, додатки на смартфони для навчання авіаційної англійської мови. The given article is devoted to discussing the possible uses of Information and Communications Technologies (ICT) in teaching Aviation English. The advantages of using ICT in the learning process have been defined: the organization of the monitoring of students’ knowledge; the possibility of using multimedia technologies; the opportunity to create active English speaking environment where the student performs certain tasks and becomes an active participant of this environment; individualization of the learning process; the possibility to define the algorithm of learning the new material; the opportunities to define students’ mistakes and build the further learning process taking them into account; increasing students’ motivation and selfevaluation. The disadvantages of using IT Technologies in the learning process have also been mentioned: IT Technologies do not take into account individual students’ characteristics; in some cases students can’t work independently, they need teacher’s guidance all the time; computers are the machines which need modernization; in the process of learning a language communication plays a leading role, live interaction with a teacher and groupmates is a key factor in language acquisition. The conclusion has been made that it is advisable to combine ICT with real-life communication. ICT in training future aviation specialists can be divided into 3 groups: 1) teaching radiotelephony phraseology; 2) teaching basic Aviation English; 3) teaching Aviation English in accordance with ICAO requirements. Among innovative computer products the following items can be distinguished: interactive multimedia courses; dictionaries with professional terminology; video lessons and presentations; lingual trainers; smartphone applications. The conclusion has been made that aviation higher educational establishments have a necessity in designing their own interactive courses in accordance with the curricula and ICAO requirements.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publishernot founden_US
dc.subjectавіаційна англійська моваen_US
dc.subjectавіаційні фахівціen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectінтерактивний мультимедійний курсen_US
dc.subjectвідеоурокen_US
dc.subjectлінгвальний тренажерen_US
dc.subjectдодатки на смартфониen_US
dc.subjectAviation Englishen_US
dc.subjectaviation specialistsen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectinteractive multimedia courseen_US
dc.subjectvideo lessonen_US
dc.subjectlingual traineren_US
dc.subjectsmartphone applicationsen_US
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні авіаційної англійської мовиen_US
dc.title.alternativeUsing information and communications technologies in teaching aviation Englishen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasymenko_lesson.pdf152.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.