Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлачинда, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-11-30T12:28:12Z-
dc.date.available2021-11-30T12:28:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПлачинда, Т. Професійна підготовка майбутніх фахівців у контексті євроінтеграції / Т. Плачинда // ІІІ Міжнародна інтернет-конференція. - Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/2014-rik/3-mizhnarodna-internet-konferentsiia-2015/sektsiia-1/3532-profesiyna-pidhotovka-maybutnikh-fakhivtsiv-u-konteksti-yevro-intehratsiyien_US
dc.identifier.urihttps://www.cuspu.edu.ua/ua/2014-rik/3-mizhnarodna-internet-konferentsiia-2015/sektsiia-1/3532-profesiyna-pidhotovka-maybutnikh-fakhivtsiv-u-konteksti-yevro-intehratsiyi-
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1422-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання входження вищої школи України в європейський і світовий простір. Акцентується, що наша держава повинна підтвердити справжній європейський вибір у сфері забезпечення якості, посилити довіру до себе, мобільність, сумісність, привабливість на освітньому та економічному ринках. Наводяться основні принципи на яких базуються Європейські стандарти і рекомендації, щодо забезпечення якості освіти в європейській системі. Аналізуються погляди науковців щодо поняття «якість освіти» та надається авторська бачення означеної дефініції. В статье рассматривается вопрос вхождения высшей школы Украины в европейское и мировое пространство. Акцентируется, что наше государство должно подтвердить настоящий европейский выбор в сфере обеспечения качества, усилить доверие к себе, мобильность, совместимость, привлекательность на образовательном и экономическом рынках. Приводятся основные принципы, на которых базируются Европейские стандарты и рекомендации по обеспечению качества образования в европейской системе. Анализируются взгляды ученых относительно понятия «качество образования» и предоставляется авторское видение обозначенной дефиниции. Annotation. The article discusses the issue of integration Ukrainian higher school into European and global community. It was emphasized that our country should confirm this European choice in the field of educational quality, enhance the self credibility, mobility, compatibility and attractiveness on educational and economic markets. The article presents the basic principles, which are based on European standards and recommendations concerning assurance the educational quality in European system. It is examined the views of scientists on the concept of «educational quality» and given the author’s vision of the specific definitions.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКіровоград: КДПУ ім. В. Винниченкаen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectмайбутній фахівецьen_US
dc.subjectєвроінтеграціяen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectбудущий специалистen_US
dc.subjectевроинтеграцияen_US
dc.subjectБолонский процессen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectвысшее образованиеen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectfuture specialisten_US
dc.subjectEuropean integrationen_US
dc.subjectthe Bologna processen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх фахівців у контексті євроінтеграціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.