Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1416
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Півень, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T09:59:59Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T09:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Півень, М. І. Психолого-педагогічна компетентність курсанта : навчальний посібник / М. І. Півень. - Кіровоград : КЛА НАУ, 2014. - 214 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1416 | - |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику розкрито важливі науково-методичні проблеми формування психолого-педагогічної компетентності (ППК) майбутніх авіаційних фахівців. Значну увагу приділено аналізу основних теоретико-методологічних підходів у рішенні визначеної проблеми. Автор обстоює важливу думку про необхідність розробки тріадної (внутрішнє - межа - зовнішнє) технології професійного й особистісного саморозвитку курсантів льотних ВНЗ з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних учених О. Вознюка, В. Курінського, В. Татенка. Узагальнено експериментальні дослідження в контексті формування ППК курсантів КЛА НАУ, розкрито поняття, сутність, структура ППК, принципи і методику конструювання моделі формування ППК, подано методику організації й проведення інтегрованого курсу «Інактивована автодидактика», авторську методику оцінки рівня розвитку ППК. Посібник призначений для курсантів льотних ВНЗ і всіх, хто цікавиться проблемами формування професійної надійності майбутніх авіаційних фахівців. В учебном пособии раскрыты важные научно-методические проблемы формирования психолого-педагогической компетентности (ППК) будущих авиационных специалистов. Большое внимание уделено анализу основных теоретико-методологических подходов в решении данной проблемы. Автор выделяет важную мысль о необходимости разработки триадной (внутреннее – граница – внешнее) технологии профессионального и личностного саморазвития курсантов летных ВУЗов с опорой на концептуальные взгляды отечественных ученых А. Вознюка, В. Куринского, В. Татенка. Обобщены экспериментальные исследования в контексте формирования ППК, раскрыты принципы и методика конструирования модели ППК, подана методика организации и проведения интегрированного курса «Инактивированная автодидактика», авторская методика оценки уровня развития ППК. Пособие предназначено для курсантов летных ВУЗов и всех, кто интересуется проблемами формирования профессиональной надежности будущих авиационных специалистов. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Кіровоград: КЛА НАУ | en_US |
dc.subject | професійна надійність | en_US |
dc.subject | майбутні авіаційні фахівці | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічна компетентность | en_US |
dc.subject | ППК | en_US |
dc.subject | профессиональная надежность | en_US |
dc.subject | будущие авиационные специалисты | en_US |
dc.subject | компетентность | en_US |
dc.subject | психолого-педагогическая компетентность | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічна компетентність курсанта: навчальний посібник. | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Підручники. Навчальні посібники. Конспекти лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pyven_kompetentnist.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.