Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПівень, М. І.-
dc.date.accessioned2021-11-29T09:59:59Z-
dc.date.available2021-11-29T09:59:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПівень, М. І. Психолого-педагогічна компетентність курсанта : навчальний посібник / М. І. Півень. - Кіровоград : КЛА НАУ, 2014. - 214 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1416-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розкрито важливі науково-методичні проблеми формування психолого-педагогічної компетентності (ППК) майбутніх авіаційних фахівців. Значну увагу приділено аналізу основних теоретико-методологічних підходів у рішенні визначеної проблеми. Автор обстоює важливу думку про необхідність розробки тріадної (внутрішнє - межа - зовнішнє) технології професійного й особистісного саморозвитку курсантів льотних ВНЗ з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних учених О. Вознюка, В. Курінського, В. Татенка. Узагальнено експериментальні дослідження в контексті формування ППК курсантів КЛА НАУ, розкрито поняття, сутність, структура ППК, принципи і методику конструювання моделі формування ППК, подано методику організації й проведення інтегрованого курсу «Інактивована автодидактика», авторську методику оцінки рівня розвитку ППК. Посібник призначений для курсантів льотних ВНЗ і всіх, хто цікавиться проблемами формування професійної надійності майбутніх авіаційних фахівців. В учебном пособии раскрыты важные научно-методические проблемы формирования психолого-педагогической компетентности (ППК) будущих авиационных специалистов. Большое внимание уделено анализу основных теоретико-методологических подходов в решении данной проблемы. Автор выделяет важную мысль о необходимости разработки триадной (внутреннее – граница – внешнее) технологии профессионального и личностного саморазвития курсантов летных ВУЗов с опорой на концептуальные взгляды отечественных ученых А. Вознюка, В. Куринского, В. Татенка. Обобщены экспериментальные исследования в контексте формирования ППК, раскрыты принципы и методика конструирования модели ППК, подана методика организации и проведения интегрированного курса «Инактивированная автодидактика», авторская методика оценки уровня развития ППК. Пособие предназначено для курсантов летных ВУЗов и всех, кто интересуется проблемами формирования профессиональной надежности будущих авиационных специалистов.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКіровоград: КЛА НАУen_US
dc.subjectпрофесійна надійністьen_US
dc.subjectмайбутні авіаційні фахівціen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентностьen_US
dc.subjectППКen_US
dc.subjectпрофессиональная надежностьen_US
dc.subjectбудущие авиационные специалистыen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectпсихолого-педагогическая компетентностьen_US
dc.titleПсихолого-педагогічна компетентність курсанта: навчальний посібник.en_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Підручники. Навчальні посібники. Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyven_kompetentnist.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.