Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛопатюк, О. В.-
dc.contributor.authorЛопатюк, Е. В.-
dc.contributor.authorLopatiuk, O. V.-
dc.date.accessioned2021-10-17T08:22:12Z-
dc.date.available2021-10-17T08:22:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛопатюк, О. В. Розвиток критичного мислення майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у фаховій підготовці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 141–145.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1316-
dc.description.abstractУ статті розглянуто одну з педагогічних умов формування професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у фаховій підготовці. Розкрито сутність поняття “критичне мислення” з погляду філософії, психології та педагогіки. З’ясовано значення критичного мислення для майбутніх фахівців у навчально-професійній діяльності. Проаналізовано шляхи розвитку мислення майбутнього фахівця. Виділено етапи розвитку критичного мислення, комплекс чинників, необхідних для того, щоб мислення перетворилося на усвідомлений, самостійний, рефлексивний, цілеспрямований, контрольований і самоорганізований процес. Відзначено, що критичність мислення, яке супроводжує фахівця в умовах підвищеного ризику та відповідальності, є специфічним структурним елементом професійної рефлексії авіаційного диспетчера. Обґрунтовано значущість цієї педагогічної умови для розвитку професійного мислення й усвідомлення подальшого професійного зростання. В статье рассмотрено одно из педагогических условий формирования профессиональной рефлексии будущих диспетчеров управления воздушным движением в профессиональной подготовке. Раскрыта сущность понятия "критическое мышление" с точки зрения философии, психологии и педагогики. Определено значение критического мышления для будущих специалистов в учебно- профессиональной деятельности. Проанализированы пути развития мышления будущего специалиста. Выделены этапы развития критического мышления, комплекс факторов, которые необходимы для того, чтобы мышление превратилось в осознанный, самостоятельный, рефлексивный, целенаправленный, контролируемый и самоорганизованный процесс. Отмечено, что критичность мышления, которое сопровождает специалиста в условиях повышенного риска и ответственности, является специфическим структурным элементом профессиональной рефлексии авиационного диспетчера. Обоснована значимость этого педагогического условия для развития профессионального мышления и осознания дальнейшего профессионального роста.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКиїв: Вид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectпроблемні завданняen_US
dc.subjectпрофесійна рефлексіяen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.subjectусвідомленістьen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectкритическое мышлениеen_US
dc.subjectпроблемные заданияen_US
dc.subjectпрофессиональная рефлексияen_US
dc.subjectпрофессиональная подготовкаen_US
dc.subjectосознанностьen_US
dc.subjectличностьen_US
dc.titleРозвиток критичного мислення майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у фаховій підготовціen_US
dc.title.alternativeРазвитие критического мышления будущих диспетчеров управления воздушным движением в профессиональной подготовкеen_US
dc.title.alternativeDevelopment of future air traffic controllers' critical thinking in professional trainingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopatiuk_osobystist.pdf194.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.